dinsdag 27 december 2011

Zo schandalig verwend!

Zo, de Kerst is weer achter de rug
Lekker haken!
Lekker lezen!
De boom valt zo enorm uit, dat 'ie waarschijnlijk vandaag nog wel naar buiten gaat..., maar dan wel zonder ballen en lampjes haha. Zijn jullie ook zo verwend met de Kerst? Onder de boom lagen voor mij wel drie cadeautjes: een boek van Jennifer Chiaverini, omdat het èn over quilten gaat èn zo lekker weg leest. Als tweede cadeautje kreeg ik het boek Granny Squares haken met zoveel leuke patroontjes van Grannys en ideeën om er wat mee te doen. En als klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog dit prachtige horloge. Zinzi had ook nog een actie, dat je er een gratis horlogebandje bij uit mocht kiezen. Ik heb een mooie roze uitgekozen. Maar zelf het bandje verwisselen is op dit moment geen optie, dus ik bewaar die roze lekker voor als deze versleten is!
Zinzi horloge

4 opmerkingen:

  1. Mooie cadeautjes heb je gehad. En ja, ik ben schandalig verwend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed verwend zeg! Leesvoer, inspiratie en bling, wat een gave combi! Genieten, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je verwend en het boek is prachtig om te lezen.
    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen