vrijdag 2 december 2011

Vijftien vragen in de Kampioen

Geen koetjes en kalfjes
om over te praten tijdens een Kerstdiner stond er in de laatste Kampioen, maar vijftien serieuze vragen. Eigenlijk vond ik dat wel erg leuk. Maar er staan ook vragen tussen die ik heel moeilijk vond om te beantwoorden en zelfs eentje waar ik nog eens over na moet denken. Desalniettemin treffen jullie onderstaand de vijftien vragen aan met mijn antwoorden.

1.       Wat is je leukste familievakantie tot nu toe?
Met de camper door Zweden rijden.

2.       Welk doel wil je in 2012 bereiken?
Sterker uit de strijd komen na mijn overspannen zijn en mijn lessen ter harte nemen en in praktijk brengen.

3.       Waar zou je het liefst willen wonen?
In eerste instantie wilde ik Zweden zeggen, maar ik wil niet uit Nederland weg. Mijn familie woont hier en die zou ik veel te erg missen.

4.       Wat doe je het liefst op vakantie?
Niets! Lekker lui in het zonnetje liggen, boekje erbij, soms een muziekje op, flesje water, stokbroodje, stukje meloen en de wind en de zee horen…

5.       Wat is je favoriete familietraditie?
Bij mijn familie thuis is Kerstavond voor mij een dierbare traditie. Bij mijn schoonouders thuis is Sinterklaas DE traditie.

6.       Hoe verschilt jouw familie van andere families en hoe denk je daarover?
Dit vind ik een hele moeilijke vraag. Als gezin van nu zijn we redelijk bijzonder omdat we al zo lang bij elkaar zijn (23 jaar getrouwd) en dat we een kind hebben met huidkanker en autisme. Daarnaast kan ik enorm genieten van mijn man en kinderen, van de avonden dat mijn zoon zijn vrienden hier uitnodigt en er een pokeravond of filmavond plaatsvindt.

7.       Wie is de grootste kletskous van je familie?
Volgens mij hebben wij niet echte kletskousen in de familie, maar als ik er dan toch eentje moet noemen dan zou ik mijn dochter noemen, als ze lekker op dreef is J

8.       Wat is het aardigst dat je ooit voor iemand hebt gedaan?
Tjee, dat is een moeilijke vraag… Daar moet ik eens even heeeeeeel goed over na gaan denken…

9.       Wie zou je graag als vriend willen hebben?
Ik heb geen bijzondere mensen waarmee ik bevriend zou willen zijn. Iedere vriend is bijzonder en belangrijk…

10.   Wat is het eerste wat je doet als je thuiskomt na een vakantie?
Uitpakken.

11.   Wat zou je een vriend uit het buitenland laten zien van Nederland?
Rotterdam, de Deltawerken, Kinderdijk en Delft of Amsterdam.
12.   Wat mis je het minst als je op vakantie bent?
De televisie.

13.   Hoe ziet jouw perfecte dag er uit?
Wakker worden zonder wekker, lekker uitgebreid ontbijten met een croissantje, vers fruit en thee. Daarna zou ik mijn luchtbedje meenemen en een fles water, wat te eten, zonnebrand, een handdoek, mijn e-reader, iPod en zonnebril. Daar zou ik mee naar het strand wandelen. Ik zou me lekker installeren aan de zee, zodat ik de zee goed kan zien en alles wat daarin gebeurt. Dan zou ik gaan liggen en doen waar ik zin heb. Of dat nou lezen, zonnen, slapen, zwemmen of eten is. Als ik het luieren zat ben, zou ik teruggaan. Lekker in een bad liggen om de zon en het zand van me af te laten weken. Dan zou ik uitgebreid willen eten met al mijn dierbaren om me heen. Glaasje wijn erbij. Een avondwandeling langs het strand en dan nog lekker voor de open haard liggen kletsen.

14.   Wie zou je meenemen op een avontuurlijke reis?
Mijn eigenste hubby!

15.   Welke auto zou je het liefste rijden?
Een Hummer!!!!

4 opmerkingen:

  1. Ik zag de Zweedse vlag ! denk wat is dat! ga je verhuizen! nee grinnik
    Maar wel leuk om zo even je vragen lijst met antwoorden te lezen.
    Maar wil je ooit naar Zweden verhuizen!! kom dan hier in de buurt wonen!!gezellig, dan weet ik zeker dat we heel wat afpraten
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet zeggen dat jouw antwoorden veel met de mijne overeen komen. Familie en vrienden zijn toch het belangrijkst. Camper is voor mij caravan en Zweden Oost Europa. Alleen bij die Hummer haak ik af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu dat zijn nog al wat vragen en wat een aparte! Nu straks de Kampioen er even bij pakken en gaan zitten prakkedenken! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't Zijn zeker niet allemaal simpele vraagjes!
    Leuk om jouw antwoorden te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen