zondag 11 december 2011

Nog wat tegoed

Betty de kip
Jullie hadden nog wat tegoed! Voor Sinterklaas had ik Betty, de kip gehaakt, maar die kon ik natuurlijk niet laten zien... Maar nu ook ons Sinterklaasfeest achter de rug is, kan ik eindelijk deze parmantige dame laten zien. Kijk haar hier eens zitten! Haar pumps zijn versierd met kraaltjes en een roze bloemetje.



Het roze tasje heb ik een èchte sluiting gegeven, zodat Betty er ook nog een kleinigheidje in mee kan nemen.

Normaal is het niet zo netjes om je billen naar het publiek te draaien, maar voor deze ene keer is het niet zo erg. Dan kunnen jullie tenminste haar grappige kontje zien!

En zijn jullie ook meeteen verliefd? Ik wèl en de ontvangster van Betty heeft haar ook meteen in haar hart gesloten.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kip! Een plaatje!
    En deze kraait niet 's morgens vroeg tenminste!

    Groeten Annemieke

    Hij zou niet misstaan op mijn blog trouwens ;-)
    http://quiltsvankippetje.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is schattig en hylarisch met haar kippekontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kipje is het. Ik kan me voorstellen dat de ontvanger er blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen