zaterdag 15 oktober 2011

Move against breastcancer met Leontien

Workshop?
Vandaag behoorde ik tot één van de 28 deelnemers aan de workshop spinnen onder leiding van Leontien van Moorsel. De hele spinningruimte was voor deze gelegenheid versierd voor het goede doel. Nadat iedereen zijn/haar spinfiets had ingesteld werden we welkom geheten door iemand van Marlies Dekkers en daarna door Leontien. Leontien vertelde al meteen, dat het geen reguliere workshop zou worden. Daar had ze geen zin in. Nee, ze wilde ons enigszins laten ervaren hoe je je voelt als je moet trainen voor bijvoorbeeld een tijdrit. Kortom, maak je borst maar nat!
Van tevoren had ik me voorgenomen om, no matter what, m'n eigen ding te doen en me niet op te laten jutten door wie dan ook. Tenslotte moest ik daarna ook nog naar huis. Deze middag ben ik er wel achter gekomen, dat spinning niet echt mijn ding is. Misschien stond mijn fiets niet goed ingesteld of was er iets anders aan de hand, maar staand fietsen was nauwelijks mogelijk. Dat deed ik dus maar niet.

Aan alle fietsen hing de goodie bag met daarin in ieder geval het beloofde Marlies Dekkers t-shirt. Daarnaast nog een mooi boekje met een overzicht van collecties die Marlies gemaakt heeft, een gezond hapje en wat folders.... Ondanks dat de maataanduiding op het t-shirt S/M aangaf, was de maat voor mij prima. We zijn met z'n alle op de foto gegaan, maar mijn fototoestel lag natuurlijk in de kleedkamer en op internet heb ik nog niks kunnen vinden. Die volgen hopelijk nog.
Na afloop
Ben ik lekker onder de douche gegaan (vele dames trouwens niet... Vies hè?) en daarna ben ik op m'n gemakje naar de metro gelopen. Van tevoren had ik van alles in gedachten wat ik zou kunnen doen na afloop van de workshop, maar nu wilde ik eigenlijk alleen maar naar huis. Thuis lekker thee gezet en op de bank geploft. Voor mij even helemaal niks meer!

Even iets andersEén van de ondergewaardeerde sporten in Nederland is toch wel honkbal. Nu wil het toeval dat ons Nederlands honkbalteam vanavond in de finale staat tegen Cuba (die zij van de week al een keer verslagen hebben)! Het is een Europees honkbalteam nog niet eerder gelukt om in de finale te komen. En als kers op de taart wordt dit nog live uitgezonden ook: om 23.50 uur op Nederland 1!! Nu maar duimen, dat we nòg meer geschiedenis gaan schrijven.

1 opmerking:

  1. dat was een schitterende organisatie zo
    Wat een schitterend T shirt.
    Ja het valt mij ook vaak op hier in Zweden, dat als ze gesport hebben, niet eens onder de douche gaan brrrrrrrr
    En heeft Nederland gewonnen!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen