maandag 17 oktober 2011

Honkbal en haken (deel 2)

Honkbal
De finalewedstrijd zou beginnen om 00.00 uur. Rond half één kwam ik m'n bed uit. DS en DH zaten braaf beneden, maar het honkballen was nog niet begonnen, omdat het zo regende. Waarschijnlijk zou het rond drie uur starten. Ik weer naar bed. Wekker om vier uur gezet. Vier uur: nog niet gestart. Weer naar bed. Nu de wekker om vijf uur gezet. Toen ik beneden kwam, lag DH op de bank te slapen, DS was ondertussen naar bed gegaan en vond z'n bed lekkerder dan honkbal kijken, maar de wedstrijd was bezig: derde inning. Nog zes te gaan. Geweldig om te zien! En de uitslag:
Nederland is wereldkampioen honkbal!!!

Haken
Gisterenavond zat ik even op de pc te kijken naar haakpatroontjes. Vind ik toch een geweldig leuk patroontje van een heksje! Ik heb er meteen één gemaakt->

Vanmiddag wilde ik nog even iets voor mezelf doen en bedacht me om nòg zo'n heksje te maken. Ik vind ze zò leuk!! 

Foto spinningclinic
Via Facebook heb ik de hand weten te leggen op de groepsfoto van de spinningclinic. Dit keer sta ik, ondanks mijn lengte, niet helemaal achteraan. Aan de rechterkant op de foto voor het reclamebord van marlies|dekkers (onder de M) sta ik :)

2 opmerkingen:

  1. Je geweldig die honkbal mannen !! Vroeger toen ik jong en nog heel fit was, heb ik softbal gespeeld, dus ik ben echt een fan van deze sporten. Leuke heksjes! groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, weer bijgelezen!
    Je blog is toch al leuk opgesierd en hopelijk voel jij je ook snel 100 %.
    Aan de haak? Gezellige beestjes!
    Ik ga op zoek naar Libelle 43.

    BeantwoordenVerwijderen