zaterdag 31 maart 2012

Quilt it Dotty en Den Bosch

Allereerst hebben we vanochtend mijn moeder opgehaald. Samen met man- en zoonlief togen wij naar Moergestel. Alwaar een vuurspuugweekend wordt georganiseerd ter voorbereiding op een wereldrecordpoging vuurspugers. Manlief ging er heen om foto's te maken en zoonlief wil zijn vuurspuugkwaliteiten verder verbeteren. Nadat wij de heren hebben afgezet, togen wij naar Dorry! Heb ik leuke foto's gemaakt in haar winkeltje, wilde ik ze van mijn telefoon naar mijn mailadres sturen...., heb ik de foto's te snel verwijderd. De verzending was nog niet gedaan, dus dat kan nu ook niet meer... Dan maar twee plaatjes van internet gehaald van twee poppenquiltjes die ik erg lief vond:


















Mama heeft nog mooie randstof gekocht voor rond haar eigen ontworpen quilt èn tussenvulling. Dorry kwam nog even kennismaken, maar dat was maar kort, want ze was druk bezig om een aantal dames de grondbeginselen van het quilten bij te brengen. Wel leuk, nagenoeg het eerste dat Dorry zei, was: "Goh, jij lijkt wel groter dan ik. Ik kom bijna nooit een vrouw tegen die groter is dan ik!" Ik ook niet :), maar met mijn 1.89 m is dat ook lastig hihi.

Daarna togen mama en ik naar Den Bosch. We hebben gezellig gewandeld en winkeltjes gekeken. Lekker geluncht en thee gedronken. Moe en voldaan (èn een flessengroen t-shirt rijker) gingen we weer naar huis. Samen met papa thee gedronken en nog een hapje mee gegeten.

Het was weer een geweldige zaterdag!

6 opmerkingen:

  1. Als ik dit zo lees een heel gezellige zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hebben er een leuk dagje van gemaakt. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dag zo samen op stap en wat jammer van de foto's! Maar ja als ik jullie zie voel ik mij altijd heel klein! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n dagje gezellig samen met je moeder.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker genieten van zo'n dag uit met je moeder...

    BeantwoordenVerwijderen