maandag 5 maart 2012

Lekker gewerkt

Na ruim een week vrij geweest te zijn, heb ik vandaag weer lekker gewerkt op kantoor! Ik moest wel iets eerder weg dan gepland, omdat DD aangaf erg veel last van haar litteken te hebben. Ze had het ziekenhuis gebeld en die wilde haar toch graag even zien. Oorzaak van de pijn is onbekend: het litteken ziet er prima uit en de huid voelde niet warm aan. Nieuwe pleisters er op en we mochten weer naar huis. Gelukkig maar.


DS wilde graag vroeg eten, DH moest om half zes bij de fysio zijn en ik ging van 18.00 tot 19.00 uur naar Zumba! De heren hebben gezamenlijk gegeten en ik toen ik terug kwam. Ik ben supertrots op mezelf! Ondanks mijn verkoudheid heb ik alle dansen meegedaan, ik heb met recht peultjes gezweet, alle spieren zijn aan het werk geweest en ik..., ik ben moe en voldaan! Morgen nog een uurtje Body&Mind en dan ben ik weer helemaal klaar voor deze week op sportief gebied :)

6 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat het litteken Van je dochter er goed uit zag en wat ben jij sportief.
    Je hebt je verkoudheid er gewoon uit gedanst.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je verkouden bent en je zweet het zo uit tijdens het sporten, dat is helemaal goed. Zo wordt je weer snel de oude. Fijn dat het litteken van je dochter er goed uitzag. Lieve groetjes

    http://inekeberenschot.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het goed was met je dochter. Petje af hoor om zo trouw te gaan sporten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat ze pijn heeft, hoop dat het snel overgaat! Jij bent lekker bezig, ik hoop deze week weer lekker te kunnen gaan aquajoggen, vorige week met mijn kapotte gezicht overgeslagen, wat is bewegen toch heerlijk! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jammer dat je dochter pijn heeft , en heerlijk is dat zumba ik doe het ook een keer per week

      Verwijderen