woensdag 1 februari 2012

Woensdag Wijsheid

Eigenlijk ben ik vandaag niet zo in de stemming voor een woensdag wijsheid. Gisteren las ik een grappig berichtje dat ik vandaag wilde plaatsen, maar vandaag ben ik niet in een bui voor een vrolijk berichtje. Er wordt zoveel onzin geschreven in de media over het vertrek van onze bestuurder, dat ik daar heel erg verdrietig en een beetje boos over ben. Desalniettemin mijn woensdag wijsheid:

Geen pech hebben is al mazzel genoeg (Max van Praag)

Het leuke berichtje, dat ik gisteren las, wil ik jullie toch niet onthouden. Ik moest er wel om lachen:
Weerspreuk van de dag:
"het kan vriezen of het kan dooien,
maar als je op je bek gaat
zijn ze te laat met strooien!"




3 opmerkingen:

  1. Hahhahah schitterend, die spreuk en wat een waarheid
    fijne dag brrrrrrrrrrrrrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die spreuk is geweldig en het is heel belangrijk om met dit weer op twee benen te blijven staan.
    Op mijn site heb ik een give away naar aanleiding van een heel leuk idee.
    Misschien wil je meedoen?
    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen