zondag 27 januari 2013

Hondjes en hartjes

Hondjes
Gisteren mochten we voor het eerst op kraambezoek bij "onze" pups. We kopen er maar eentje natuurlijk, maar we weten nog niet welke... Als ze zeven weken oud zijn, dan wordt er een gedragstest afgenomen en naar aanleiding daarvan worden de pups geplaatst. Desalniettemin is het natuurlijk schattig om al die negen pups nu in levende lijve te aanschouwen!

Toen het 's ochtends begon te sneeuwen, hielden we even ons hart vast... Maar als het ècht heel glad zou worden, konden we altijd nog met de metro naar Citydoodles. Dat bleek niet nodig te zijn, dus gingen we met z'n vieren in de auto naar Kralingen. Eerst moesten we natuurlijk de volwassen honden begroeten en daarna was er alle aandacht voor de pups. We mochten ze vast houden, knuffelen, foto's van maken... Kortom gewoon genieten!

Hartjes
Ondertussen ben ik ook gezwicht voor het hartjes virus. Ik ga er alleen niet één per dag maken, maar zo'n beetje één per week of meer als ik daar zin in heb. Dan zie ik aan het eind van het jaar wel hoeveel hartjes ik heb. 
Geruime tijd geleden heb ik deze FQ's gekocht bij Het Quilterspalet. Geen idee wat ik er van zou maken, maar ik vond de stofjes zo lief!
Gisteren en vandaag heb ik alle FQ's opgeknipt en een hele stapel hartjes geknipt. Dan liggen die alvast maar klaar!

Ondertussen heb ik al zes hartjes gemaakt, dus ik loop iets voor :)

Ziek geweest
Vorige week zondag werd ik geveld door het griepvirus. Ik ben een paar dagen flink beroerd geweest! Daarna dacht ik dat het wel weer ging en ben 's ochtends naar de BHV-herhaling gegaan, maar dat ging eigenlijk nog niet. Volledig uitgevloerd heb ik donderdagmiddag op de bank gelegen.
Vrijdag ging het weer wat beter, maar na de boodschapperonde was de energie weer helemaal op. Gisteren lekker rustig aan gedaan. En vandaag natuurlijk ook! Het heeft de hele ochtend enorm geregend! Nu is het tijd voor Eredivisie Live met Feyenoord-FC Twente!



10 opmerkingen:

  1. Wat een lieve foto's van de puppies !
    Leuk dat je een hartjesquilt gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige puppies. Leuk nog iemand bezweken. Je hartjes zien er lief uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn enig, wat leuk om met ze te kunnen spelen! Ben heel benieuwd met welke jullie thuis zullen komen! Wij kozen degene die naar ons toe kwam en dat werd dus Tara.
    Veel plezier met je hartjes, de stofjes zijn echt beeldschoon!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik smelt....zowel voor de puppies als de hartjes. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bleef ie maar zo klein en schattig Yvonne!
    ALs hij in zijn puberteit zit, denk je vast met weemoed terug aan deze beelden.
    Onze Jip is nu 10 maanden, dus ik weet waar ik over praat.
    Maar het brengt wel veel gezelligheid mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn puppies toch altijd koddig, om op te vreten zo lief. Leuk dat je al weet dat er straks een voor jullie is. Je hartjes zijn ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. *SMELT* wat lieffff die puppies......daar kan je toch uren naar kijken!!
    Lieve hartjes, dus je bent ook besmet met deze liefdesvirus ;-)

    Jaja de griep/verkoudheid doet zijn ronde. Ik heb inderdaad ook last van energie te kort....Vandaag dan ook een lekker "aanrommeldagje" gehouden.

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O lieverd jij ook al geveld, sterkte, want hoorde dat het een rot griep was
    Wat een moppie van een hondjes,
    Wat leuk al je hartjes succes met het maken dit jaar
    Fijne maandag groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooooooh wat lief (hartje, hartje) die puppy's! Geen wonder dat je hartje overloopt. Tja, dan moet je ze wel op een andere manier kwijt. Een mooie quilt met hartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje, de hartjes zijn ook erg leuk.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen