Gisteren mochten we voor het eerst op kraambezoek bij "onze" pups. We kopen er maar eentje natuurlijk, maar we weten nog niet welke... Als ze zeven weken oud zijn, dan wordt er een gedragstest afgenomen en naar aanleiding daarvan worden de pups geplaatst. Desalniettemin is het natuurlijk schattig om al die negen pups nu in levende lijve te aanschouwen!Toen het 's ochtends begon te sneeuwen, hielden we even ons hart vast... Maar als het ècht heel glad zou worden, konden we altijd nog met de metro naar Citydoodles. Dat bleek niet nodig te zijn, dus gingen we met z'n vieren in de auto naar Kralingen. Eerst moesten we natuurlijk de volwassen honden begroeten en daarna was er alle aandacht voor de pups. We mochten ze vast houden, knuffelen, foto's van maken... Kortom gewoon genieten!
Hartjes
Ondertussen ben ik ook gezwicht voor het hartjes virus. Ik ga er alleen niet één per dag maken, maar zo'n beetje één per week of meer als ik daar zin in heb. Dan zie ik aan het eind van het jaar wel hoeveel hartjes ik heb.
Geruime tijd geleden heb ik deze FQ's gekocht bij Het Quilterspalet. Geen idee wat ik er van zou maken, maar ik vond de stofjes zo lief!
Gisteren en vandaag heb ik alle FQ's opgeknipt en een hele stapel hartjes geknipt. Dan liggen die alvast maar klaar!
Ondertussen heb ik al zes hartjes gemaakt, dus ik loop iets voor :)
Ziek geweest
Vorige week zondag werd ik geveld door het griepvirus. Ik ben een paar dagen flink beroerd geweest! Daarna dacht ik dat het wel weer ging en ben 's ochtends naar de BHV-herhaling gegaan, maar dat ging eigenlijk nog niet. Volledig uitgevloerd heb ik donderdagmiddag op de bank gelegen.
Vrijdag ging het weer wat beter, maar na de boodschapperonde was de energie weer helemaal op. Gisteren lekker rustig aan gedaan. En vandaag natuurlijk ook! Het heeft de hele ochtend enorm geregend! Nu is het tijd voor Eredivisie Live met Feyenoord-FC Twente!


