vrijdag 27 januari 2012

Verwennerij

Gewonnen!
Van de week kreeg ik een e-mail van uitgeverij Anthos, dat ik de derde prijs had gewonnen in een thrillerwedstrijd! Ik kon met de beste wil van de wereld niet meer bedenken, welke wedstrijd dat geweest is, maar dat mag de pret niet drukken. Vandaag kwam mijn prijs: het boek Uit de dood verrezen van Mark Billingham. Leuk hè?! En ik heb nog wel zooooo veel boeken te lezen, maar dat kan nooit kwaad.


Patroontjes
Wat ik helemaal vergeten te vermelden ben, is dat ik afgelopen zondag nog even naar Den Briel ben geweest om de outletdag te bezoeken van 't Quiltgebeuren. Ik ben niet zo'n graaier, zoeker in bakken enzovoort. Ik raak daar een beetje door van slag. Gelukkig was ik vroeg en was het nog niet zo erg druk. Bij de stoffen kon ik het niet zo vinden..., bij de patroontjes heb ik nog drie hele leuke weggehaald voor een totaalbedrag van wel drie hele euro's! Wat een bof! Nu nog tijd vinden...

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je boek. Wat een mooie patroontjesheb je gekocht. Beetje jaloers ben ik wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Mimi,

    Gefeliciteerd met je boek :D Ik zal je die andere boeken van de schrijver Peter James (van Doodsimpel) ook eens geven ;)

    Die patronen zijn leuk :o Vooral dat engeltje vind ik erg lief

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan ook niet goed graaien, dus heb ik het voorbij laten gaan, maar jij hebt een mooie buit! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke patroontjes heb je gevonden en natuurlijk gefeliciteerd met je gewonnen boek.

    vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu jij had dus een geluks dag,
    Mooi je patroontjes, en lees ze
    Fijn weekeinden

    BeantwoordenVerwijderen