maandag 9 januari 2012

Lekker wandelen

Vrijdag had ik al de boodschappen gedaan, gisterenochtend het huishouden, dus gisterenmiddag kan er iets ondernomen worden. DH en ik zijn naar de Tenellaplas gereden en hebben daar zalig een hele poos gewandeld en foto's gemaakt. Ik had verwacht, dat het er enorm drassig zou zijn, maar dat viel alles mee. Het was er prachtig! Door de regen en de hoge temperaturen, was het er enorm groen. Ook de boswachters waren her en der druk bezig. Soms met het kappen van de omgevallen bomen, soms ook met het verbranden van takken en dergelijke. En dat vind ik zò lekker ruiken... mmmm.....

7 opmerkingen:

  1. Ik heb eerst even op moeten zoeken waar het lag. Lijkt me leuk om er een keer heen te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jippie!!!!
    Ik hoef hier geen leters in te voeren!!
    Zit nu al een tijd te gbhekej,... hkjuimn,..
    Jammer dat je bij zoveel logs zo druk bent met de codes,..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan het niet laten,...

    Nog eentje,...

    lieve groetjes,...
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n wandeling, bedankt voor de mooie plaatjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja het is heerlijk wandelen nu het wat droger is, al staan er hier nog heel wat plantsoenen blank! Maar het leukste zijn al die bollen die boven de grond komen, er bloeien zelfs al narcissen in een plantsoen hier! Fijn voorjaar gewenst! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's en het is echt geen winter maar bijna voorjaar, van mij mag het wel die richting uit gaan.

    vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen