vrijdag 13 januari 2012

Film, lamp en give away

Film
Nadat ik eerst een kopje koffie bij een vriendin had gedronken, heb ik nog brood gehaald en electradraad enzo en daarna ben ik -met een boterham- voor de tv gaan zitten. Film in de dvd-speler en lekker relaxen, wel bijna twee uur lang! Het voelde haast aan als spijbelen... Welke film heb ik gekeken? Een super romantische tranentrekker: P.S. I love you!
Super! Ik heb ècht genoten. Lekker weg zitten zwijmelen en af en toe een traantje weggepinkt. Maar dat hoort erbij.

Lamp
Daarna trok ik de stoute schoenen aan en heb een lampje opgehangen in het trapgat, omdat ik het daar altijd zo donker vind. Lampje bij Ikea gekocht, maar er moest een langer snoer aan. Dus nieuw schakelaartje, nieuwe stekker, nieuw snoer, alles bevestigen. Gaatjes boren in de muur, gaatje door de traptree, stekker in het stopcontact en branden maar! Ik heb hem wel wat hoger gehangen, dan mijn mooie kandelaar/windlicht van de winter, zodat DS 'm er niet weer af kan lopen :)

Give away
Zojuist nog even op wat blogs gekeken. En zij heeft een give away. Zo'n leuke, wie wil dat nou niet winnen?

4 opmerkingen:

  1. Had ik van de week ook, kroop lekker met een boek op de bank en voor ik het wist was het een paar uur later! Heerlijk zo even helemaal lekker voor jezelf! Goed zeg, die leuke lamp in je trappenhuis, misschien moet ik daar ook even om vragen voor de muren gedaan worden! DP ziet mij aankomen! LOL! Geniet van alle leuke momenten, groetjes
    lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker om zo bij een film weg te zwijmelen. Knap van je hoor dat ophangen van de lamp en langer maken van een snoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HaHa van alle mnarkten thuis, lekker toch heerlijk lang uit voor tv.
    Goed weekend!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk even zo een zwijmel dag
    Hier is het altijd zo, vraag Angus 100 keer kan je dat of dat even doen, en dan op laatst doe ik het zelf maar
    fijn weekeinden

    BeantwoordenVerwijderen