dinsdag 3 januari 2012

Hulp/advies gevraagd

Oma's oude laken
Mijn moeder is enorm aan het opruimen en tijdens één van deze acties kwam zij dit stuk kant tegen, dat ooit in een laken zat van mijn lieve oma. Mijn plan is om dit stuk kant te verwerken in een quilt (natuurlijk), maar er is een klein stukje beschadigd/stuk.

Wat denken jullie? Kun je dat herstellen? En zo ja, hoe doe je dat dan? Want het zou natuurlijk het mooist zijn, als er geen stukje kapot is... Hieronder een detailfoto van het kapotte stukje.


4 opmerkingen:

  1. Hoi,
    dat is een mooi stukje !
    probeer eens om met wit dik garen met naaid en draad in de kettingsteek over de vaste haaksteken alles weer met elkaar te verbinden.

    succes met herstellen.
    gr ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi stukje. Ik hoop dat je goede tips krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig stukje oud goed, ik zou het zo laten en er niet aan gaan zitten tornen, zou wel eens snel verder kapot kunnen gaan, gewoon bij het verwerken straks in je quilt een mooi ondergrond geven en met wat steekjes vastzetten dat het niet verder gaat, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen