zaterdag 7 januari 2012

Verrassing!

Een poosje geleden was er een bericht van Apple, dat de batterij van de eerste generatie iPod nano mogelijk kon ontploffen. Iedereen met zo'n apparaatje kon dat terug sturen naar Apple en dan kreeg je een vervangend exemplaar. Eerst aan DH en DD gevraagd, maar hun nano was veel jonger. Opeens viel het kwartje: ik had zelf zo'n Nano 1st generation. Dus alle gegevens geregistreerd, iPod opgestuurd en dan begint het wachten. Wanneer zou ik er iets van horen en wat zou ik terug krijgen? Al vanaf 6 december stond er op de site: wachten op vervangend product...
Toen ik gisteren thuis kwam, lag er een briefje in de bus van Selectvracht, dat ze een pakje aan wilden bieden, maar er was niemand thuis. Vanochtend kwamen ze weer en wat schetst mijn verbazing....: Een spiksplinter nieuwe iPod nano met wel 8GB geheugen! Terwijl ik op mijn oude iPod maar 2 GB had. Het is een supermooi klein apparaatje. Ik heb er meteen een hele berg muziek op gezet (nog niet eens 2 GB), dus nu even uitproberen hoe het klinkt. In de bijgeleverde documentatie staat, dat wegens beperkte beschikbaarheid van de iPod nano (1st generation) op voorraad Apple in sommige gevallen de iPod vervangen heeft door een nieuwer model met dezelfde of betere specificaties. Dat is dus bij mij het geval.

Ik ben helemaal blij!

6 opmerkingen:

  1. Wauw! :D Jij boffen :p Veel plezier ermee Mimi, je verdient hem :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi ding, nu ja om te zien, ik heb alleen geen idee wat er allemaal mee kan, ben volkomen a-technisch! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk joh , daar bof je mooi mee! Dat is echt superservice!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super en tof dat je kon omruilen naar beter!
    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is goede service van Apple, had ik niet verwacht. Bleek dat ik ook een Nano van die leeftijd heb, dus hebben we het doosje ook opgevraagd voor de omruiling. Bedankt voor de tip !
    Groetjes, Jannie V

    BeantwoordenVerwijderen