donderdag 12 januari 2012

Maskers en mei

Maskers
Van de week ging ik even bij DD op bezoek. Bij haar in de straat zit de Big Bazar. Zo'n winkel van veel voor weinig. Soms loop ik er even naar binnen, maar had er nog nooit iets gekocht.... Tot van de week. Ze hadden prachtige maskers! Voor nog geen € 2,= per stuk. Altijd leuk voor tijdens een fotoshoot van DH of tijdens de Elf Fantasy Fair of een feest of... gewoon leuk! Kopen dus.


Mei sneeuwpop
Ik ben ook druk aan de stitchery geslagen sinds ik mijn sneeuwpoppen weer terug gevonden heb. Zojuist heb ik het laatste steekje gemaakt voor de maand mei. Is het geen droppie?

6 opmerkingen:

  1. Je sneeuwpopje is heel leuk. De maskers zijn mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is zeker leuk en die lieve kleurtjes, nog even en je mag het plasje borduren! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke maskers, goed om gek te doen. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke maskers. Er is vast wel eens een gelegenheid om ze te gebruiken.
    Je sneeuwman is ontzettend leuk, goed dat je ze afmaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn hele mooie maskers en je sneeuwpop is een droppie.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige maskers maar die sneeuwpop doet het hem helemaal voor mij. Ik ben er nog steeds zooooo verliefd op, afmaken hoor!
    (de mijne is al af)

    BeantwoordenVerwijderen