vrijdag 26 september 2014

Herfst in aantocht

Prachtig nazomerweer
Vorige week hadden we nog prachtig nazomerweer! Wat heb ik daar van genoten! Het toeval wilde, dat wij vorige week woensdag ons bedrijfsuitje hadden, dat voornamelijk in de buitenlucht plaats vond. Dus daar boften we enorm mee! Het uitje werd afgesloten met een geweldige bbq
Een collega maakte nog een close-upfoto van mij....




Vrijdag
Vorige week donderdag moest ik nog met manlief naar het ziekenhuis (poliepje uit neus verwijderd) en met dochterlief voor controle (professor was zeer tevreden) en vrijdag met zoonlief (aders in neusgat behandeld in verband met heftige bloedneuzen). Ja het gaat lekker :) Maar 's avonds ben ik met dochterlief en mams naar De Rijp gereden. Dochterlief nam deel aan een lotgenotenweekend van SJK. Ze sliepen in hotel De Rijper Eilanden. Buiten stonden veel oude vervoersmiddelen en binnen leek het wel een streekmuseum. Echt prachtig!


Zondag
Zondag mochten we dochterlief weer ophalen, dus togen manlief, Cooper en ik naar Noord-Holland om nog een tussenstop in Monnickendam te maken. Erg leuk, hoor!



En toen naar Katwoude. Het regende een klein beetje, maar het was prachtig zo aan het water!



Blij
Voorts werd ik genomineerd op Facebook op vijf foto's te plaatsen waar ik blij van werd. Toen ik na ging denken, vond ik dat nog heel moeilijk, want ik word van veel meer dan vijf dingen blij. Kijk maar:


Baddag
Nee, geen slechte dag! In tegendeel, controle van dochterlief bij de kaakchirurg was weer goed. Gesprek met consulent van stichting MEE verliep prettig. Nee het was voor Cooper een bad-dag. Zaterdag komt er een trimster bij ons thuis en die wil een schone, klitvrije hond. Daar ging 'ie na de borstelbeurt:



Dochterlief is gisteren begonnen met haar eerste quiltcursus bij Quiltiana in Spijkenisse;) Ze volgt de cursus American patchwork.



Herfst
Gisteren ook alvast wat herfstdingetjes neer gezet. Tenslotte is de herfst toch echt in aantocht!


Goed weekend!

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat Lotte de quiltcursus doet,straks gezellig samen steekjes zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de valreep nog gelezen...
    wij zijn vertrekken nu ... KUS

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat waren pittige dagen maar je hebt ook genoten en dat is belangrijk.
    Misschien heeft dochterlief straks ook last van het quilt virus dus heb je dan een lotgenoot in positieve zin he.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk en gezellig blogje, leuk al die foto's, al vond ik Cooper wel een beetje zielig zo helemaal nat :D
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen