zondag 6 mei 2012

Kaarsje aangestoken

Een hele goede vriend van mijn ouders heeft kanker... Sinds een paar weken weten we, dat het een aflopende zaak is. Vanochtend werden mijn ouders gebeld, dat het slechts nog een kwestie van dagen is... Op Facebook heb ik al een viruteel kaarsje aangestoken... Vanochtend moest ik nog even naar de winkels. Daar heb ik speciaal voor hem een kaars gekocht. Vanaf dat ik thuis ben, brandt de kaars. In gedachten ben ik bij hem en zijn vrouw.


Hij is op... Hij eet niet meer, drinkt niet meer, herkent je nog wel en hoort je ook, maar dat is dan ook alles. Hij heeft er voor gestreden, maar deze strijd kan hij niet winnen... 67 jaar is hij pas en ouder zal hij niet worden... Nu ligt hij in het ziekenhuis. Afgelopen week zouden ze nog een chemo geven, maar zijn bloedwaarden waren niet goed en hij bleek een ziekenhuisbacterie te hebben.. En ja, als je dan al zo ziek bent, kun je er zo'n bacterie er helemaal niet meer bij hebben.

Dit worden spannende dagen... Soms hè, is het leven toch gewoon niet eerlijk.

3 opmerkingen: