woensdag 17 juli 2013

Vakantie voor zoonlief!

Schiphol
Vanochtend om kwart over zeven zaten wij al in de auto (wij is manlief, zoonlief en ik) op weg naar Schiphol. Zoonlief gaat voor het eerst zonder ouders op vakantie. Samen met vijf vrienden en twee vriendinnen zijn ze onderweg naar Turkije.

Ze waren er helemaal klaar voor en dat wij als ouders nog stonden te zwaaien werd niet door iedereen op prijs gesteld :).


Maar daar trekken wij ons mooi niets van aan! Ik hoop, dat ze enorm zullen genieten en dat ik hem over twee weken weer heelhuids op mag halen.

3 opmerkingen:

  1. Ik wens hem een heerlijke en leuke vakantie en gezond weer terug! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk hebben ze heel veel plezier en maak je maar niet teveel zorgen, komt allemaal goed!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat heerlijk, ik zie onszelf dit ook doen zo'n kleine 10 jaar geleden. Ze doen nu heel stoer, maar stiekem vinden ze het best spannend én leuk dat paps en mams er stonden hoor. Ze gaan het vast heel leuk hebben, ziet er uit als een leuke club mensen!!
    Jij/jullie ook gewoon lekker genieten van de relatieve rust hoor! :))

    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen