maandag 15 april 2013

Fotoshoot, marathon en ziekenboeg

Fotoshoot
Afgelopen vrijdag mocht Cooper op fotoshoot bij haar. We hebben enorm gelachen en het was best een uitdaging om een pup van veertien weken te laten zitten en liggen zoals het het beste uitkomt voor de foto. Een paar van de foto's heeft ze al gepubliceerd op Facebook, waaronder deze:

Toen we onderwerg naar huis waren, belde dochterlief. Ze was zò ziek: ze had al drie keer overgegeven enzovoort... Thuis aangekomen, de situatie aanschouwd, nog even informatie ingewonnen bij de huisartsenpost (ze gebruikt sinds kort andere medicijnen), maar het was 'gewoon' buikgriep. Dus sliep dochterlief naast mij. Alhoewel ik niet zo veel geslapen heb...

Ziekenboeg
Er moest nog een paar keer gespuugd (moeders leegt emmertje weer :)) en naar de wc... Ondanks dat ze groot zijn, is een beetje TLC altijd prettig! Tot overmaat van ramp begon Cooper opeens om drie uur 's nachts te janken... Weer uit bed, Cooper de tuin in om te plassen, dacht ik. Maar hij deed niks behalve rondkijken. Cooper opgepakt, weer in de bench, ik weer naar bed en weer even slapen tot het volgende toiletbezoek van dochterlief. Tegen zes uur was het weer zo ver en ze voelde zich nu zo slap en licht in haar hoofd, dat ze niet meer naar boven durfde. Dus bedje op de bank, Cooper uit de bench en Pim uit bed gehaald: ik wil echt nog even slapen...


Toen zoonlief in de loop van de ochtend uit bed kwam, bleek hij ook geveld door de griep. Geen buikgriep gelukkig, maar ook hij is behoorlijk beroerd en heeft keelpijn. Geen voetbal dus...
Dan maar even naar de winkels voor de nodige vitaminen, medicijnen en nog meer tissues! En zo kwamen we de zaterdag wel door! Omdat het zonnetje zò lekker scheen, heb ik zelfs nog even een klein uitlje geknapt in de tuin...

Marathon Rotterdam
En zo werd het zondag. De dag van de marathon van Rotterdam. Rond kwart voor tien waren we bij het verzamelpunt van de bloglopers. Gezellig om weer zoveel bekenden te zien. Natuurlijk hoorde daar een knuffel met Richard bij! Maar ook John & Ans waren van de partij. Toen zij naar de start gingen, zijn wij een stukje de Coolsingel afgelopen, zodat we daar de renners voor de eerste keer voorbij konden zien komen.

Op naar Ahoy! Daar zijn we dan mooi op tijd om ook de allersnelste lopers te zien passeren! super hoor! Het is erg gezellig en we kunnen veel bekenden van ons spotten! Soms ook mensen, waarvan ik helemaal niet meer had verwacht dat die de marathon lopen. Leuk!! Toen de meeste lopers ons voorbij waren, zijn we weer naar huis gegaan. Even wat eten en daarna Cooper even lekker laten rennen bij het Visserijgriend in Hoogvliet.

Ziekenboeg (vervolg)
Toen ik vanochtend terug kwam van Cooper uit laten, lag manlief op de bank. Ziek, met een emmer naast zich... Kortom, nummer 3 is geveld door de griep. Nu ga ik heeeeeeeeeel hard duimen, dat dit aan mij voorbij gaat!

6 opmerkingen:

  1. Wat een schattige foto van Cooper. Veel beterschap voor alle zieken. Ik hoop dat jij overeind blijft. Wie moet ze anders verzorgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoet van een hond, en fotogeniek

    Allemaal beterschap, en ik denk dat jij je koffertje moet pakken en niet ziek worden

    Nu verwen ze maar, stuur je even een pannetje kippensoep

    Fijne week knuf joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh hemel, wat een toestand, nu ik hoop dat het aan jou voorbij gaat en wens alle zieken een voorspoedig herstel en die kleine is om op te vreten! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh hemeltje,.. Beterschap voor d ezieken,...
    Wat een schattig beest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekker ding toch, die Cooper ;-)
    En voor de rest heel veel beterschap !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou zeg wat een gedoe, gelukkig blijf jij nog op de been om iedereen te verzorgen. Beterschap gewenst voor je huisgenoten, hopelijk gaat het met jou wel goed. Het heerst blijkbaar, ik heb er ook al een weekje buikgriep op zitten. Die Cooper is om op te vreten, wat een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen