donderdag 28 februari 2013

Noosa, Cooper en Quiltbee

Noosa
Al geruime tijd kijk ik naar die armbanden met chunks. Ik vind ze erg leuk, maar vind ik het ook nog leuk als ik 'm om heb? Vorige week had het Kruidvat soortgelijke armbanden in de aanbieding. Voor slechts vijf euro. Ik één gekocht. En ik vond het SUPER!! Van de week bij BijTijShop meteen een Noosa armband met drie chunks besteld!
Ik ben er heel erg blij mee! Ze zijn zò mooi en er zijn er zò veel.... *kwijl*

Cooper
Nog twee nachtjes slapen en dan komt Cooper bij ons. Ik lijk wel een kind van zes die zaterdag jarig is... Jeetje, dit soort gevoelens en onrust heb ik in geen jaaaaaaren gehad!
Citydoodles probeert altijd een teamfoto te maken als het nestje acht weken oud is. Dat dat met negen pups niet eenvoudig is, mag duidelijk zijn.
Cooper is de derde van rechts

Quiltbee
Gisterenavond hadden we weer gezellig onze bee. Drie leden waren er niet omdat ze kleinkinderen te logeren hadden. B had het erg gezellig gemaakt: kaarsjes aan, koffie en thee stond klaar met wat lekkers:


Omdat papa en mama vrijdag vijftig jaar getrouwd waren hadden ze/we nog een kleinigheidje voor ze gekocht! Ze was erg verrast en er heel blij mee, maar dat blijkt ook wel uit de foto :) 
Het leek dochterlief ook wel leuk om mee te gaan naar de quiltbee, dus die schoof lekker aan. Zo kon ze nog wat extra steekjes zetten en nadert de voltooiing van haar eerste top! 
Ik ben enorm trots op haar. Dat heeft ze toch maar even mooi gedaan!

Marcel heeft heel erg zijn best gedaan om niet op de foto te komen, maar het is me toch enigszins gelukt. Helemaal scherp is de foto niet, maar dat maakt niet uit.

We hebben lekker zitten kletsen en wat steekjes gezet.

Fijne dag vandaag!


5 opmerkingen:

  1. Gave armband en een gezellige bee, maar die kleine slaat natuurlijk alles! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie armbanden maar een nog mooier en leukere pup.
    Wat een schatje.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet nog even van je rust, voordat Cooper komt ;)
    Veel plezier alvast zaterdag !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie armband. Maar nu staat natuurlijk alles in het teken van Cooper.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad nog 2 x slapen... en dan is de rust voorbij ... lol...
    Het armbandje had je nou niet moeten laten zien...;-) smul

    BeantwoordenVerwijderen