vrijdag 1 februari 2013

Breien

Bee-lieve
Natuurlijk ben ik helemaal vergeten foto's te maken tijdens onze bee. Maar de helft hadden we al zò lang niet meer gezien, dus bijpraten was ook wel erg belangrijk! Ook hebben we besproken hoe we verder gaan met onze levensbomen, dus in die zin zijn we wel productief bezig geweest.

Breien
Even geleden zag ik op Facebook, dat Marutska een poncho/col had ontworpen. Zowel dochterlief als ik waren meteen verliefd! We moesten even wachten tot het patroon online stond, maar toen heb ik 'm meteen besteld. Ribbon XL was al binnen (in legergroen voor dochterlief). Gisterenavond ben ik begonnen. Het was wel weer even wennen, want zò vaak brei ik niet en deze heeft ook nog twee kabeltjes... Maar ik kom er wel!


4 opmerkingen:

  1. Leuk breiwerk is het. Een bee is altijd gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er al mooi uit succes met het afmaken
    Fijn weekeinden vanuit Zweden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is wel heel er mooi hé? Zit er ook aan te denken om het patroon te bestellen, maar brei ook niet zo vaak, dus als ie dan klaar is, is deze winter waarschijnljk voorbij..
    Fijn weekend en brei ze ;-))

    BeantwoordenVerwijderen