zondag 10 mei 2015

Moederdag

Verwend
Ook deze moederdag ben ik weer verwend! Zoonlief gaf mij een prachtige orchidee 




en van dochterlief kreeg ik deze mooie chunk voor mijn Noosa armband.



Na het ontbijt en een kopje koffie ging zoonlief met de buurman weer proberen de motor van zoonlief te maken (van de week is de kabelboom vervangen, maar het werkte nog niet naar behoren). Met z'n drieën en Cooper liepen we naar mijn ouders. Daar hebben we gezellig een kopje koffie gedronken. Mams had een zalige appeltaart gebakken! Ik ben sinds drie weken aan de lijn en bleef ook vandaag sterk: geen appeltaart...

Daarna liepen we met een grote omweg naar huis. Onderweg belde zoonlief. Zijn motor is gemaakt!! Onderweg wachtte hij ons nog even op. Dat is ook een pak van mìjn hart!



Cooper genoot van de vrijheid, het zalige, jonge gras en de modder van de Oude Maas...

Alles bij elkaar was dit toch een wandeling van 5 kilometer:)

's Middags wilden de mannen nog een stukje hardlopen. Zaterdag 20 juni doen ze namelijk mee aan de halve marathon van Hoogvliet. Dus het is trainen geblazen. Ik bied aan om met de fiets mee te gaan en werd benoemd tot watervrouwe :) Ik ben langs plekken gekomen waar ik nog nooit geweest was!



Na tien kilometer waren we weer thuis! Goed gedaan mannen!

3 opmerkingen:

  1. Volgens mij echt de moeite om daar vaker te fietsen ! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap dat je het gebak niet hebt genomen, ik kon het vandaag niet laten staan, jongste trakteerde vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je staat stevig in je schoenen
    Groetjes vanuit Zweden en een fijne week

    BeantwoordenVerwijderen