maandag 25 mei 2015

Even bijpraten

Voorbereiding 20 juni 2015
Voor het eerst wordt er een halve marathon in onze woonplaats, Hoogvliet, georganiseerd. Man- en zoonlief zijn daarvoor in training. Ongetwijfeld nog veel meer mensen natuurlijk :), maar manlief en zoonlief en een vriend trainen ''en keer in de week samen en dan probeer ik ze te vergezellen op de fiets. Dat is gezellig, goed voor mijn conditie en makkelijk voor hun, want de waterflesjes liggen in mijn fietsmand. Vorige week was de vriendin van de vriend er ook bij op de fiets.


Het leuke is, dat ik nu ook door stukjes omgeving kom, waar ik nog nooit geweest ben en dat terwijl ik hier al veertig jaar woon!

Hondenschool - Behendigheid
Vorige week ging het geweldig op de hondenschool! Cooper had er opeens vaart in en plezier in! Waar het aan lag? Hij had eten gekregen voordat we weg gingen (natuurlijk ruimschoots van tevoren), Jeroen (de hoofdinstructeur) was er niet en ik had gerookte kipfilet mee genomen als beloningssnoepjes en dat had Cooper ook nog nooit gehad.

Deze dinsdag was ik benieuwd hoe het zou gaan! En wederom gaat Cooper als de brandweer! Sommige stukken kan ik hem echt niet bijhouden. Nadat we het parcours geoefend hadden in twee delen, gingen we voor "het echie". En laten wij nou de enigen zijn die het parcours foutloos hebben gelopen!!


En dan mag je 's avonds op de bank wel even flink uitrusten :)

Verjaardag
Donderdag was het al weer 22 jaar geleden dat onze zoon op de wereld kwam!


Vieren deden we het pas zaterdag! Donderdag heb ik gebruikt om boodschappen in te slaan. Want het leek ons wel een leuk idee om de bbq aan te zetten als verjaardagsfeest. Maar ja, dan ga je tellen en kom je op een man of 25.... Dat is veel vlees, veel bier en veel van alles eigenlijk! Alle kasten zaten vol!

Vrijdag - huwelijk
Vrijdag ging manlief voor het eerst een huwelijk fotograferen. Best spannend, dus ik had beloofd mee te gaan voor de support. Zorgen dat we de tijd goed in de gaten zouden houden, letten op details enzovoort. Dat ging goed. De dag startte wat fris, maar daarna hebben we een prachtige dag gehad!


Aangezien de bruidegom lid is van de Rotterdam Rebels was er een afvaardiging van zo'n 20 motoren van de Rebels, die zorgden voor voldoende lawaai en een imposante aankomst bij het stadhuis van Vlaardingen!


Na de huwelijksplechtigheid werden er nog foto's genomen in de marmeren zaal van het stadhuis en daarna gingen we naar Hoogvliet, Poortugaal en Rhoon voor de buitenopnames.


Hierboven een foto van Pim Paparazzi in actie :) Het was een geweldige ervaring en zowel bruidspaar, als fotograaf waren tevreden.

Zaterdag - feestdag
's Ochtends ben ik met zoonlief mijn verjaardagscadeautje gaan halen.

Vanaf een uur of twaalf kwam er visite. Toen we rond een uur of vijf alvast de bbq aan wilden zetten, bleek de gasfles te lekken op de aansluiting.... Chips! Net een nieuwe gasfles.... Samen met mijn vader even naar Karwei gereden, een rubber ringetje gekocht en toen kon de bbq toch beginnen. Wat een geweldig feest is het geweest! Zoonlief met zijn vrienden en hun aanhang, mijn ouders, schoonouders en andere familie en het was gewoon super gezellig!! Na uren bbq-en was al het vlees op! Toen het te koud werd om buiten te zitten verkaste de visite naar binnen. Een aantal mensen was al naar huis, dus paste het net :) Nadat we één potje beerpongen hebben gekeken, zijn manlief en ik naar bed gegaan. Het was S*U*P*E*R!! Iedereen heeft genoten!

Zondag - met zon!
De schoonfamilie was blijven slapen. De zon scheen, dus wat gaan we doen? Toch even naar het strand, zodat de honden even lekker konden rennen.


Cooper genoot weer met volle teugen!

Bij thuiskomst even wat drinken en dan konden we voor de buis naar Feyenoord-Heerenveen kijken. Zó jammer, dat het niet gelukt is om te winnen. Maar, 


Morgen - 26 mei
Morgen is het al weer 49 jaar geleden dat ik mijn levenslicht zag!


Ik ben enorm verwend! Maar heb nog geen foto's gemaakt van mijn cadeautjes. Die houden jullie even van mij tegoed.

Vandaag ga ik nog even genieten van een rustig dagje!

5 opmerkingen:

  1. Alvast van harte met je verjaardag !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogmaals gefeliciteerd met je zoon en jij alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen! Als ik het zo lees hebben jullie een superleuke gezellig bbq gehad! En Cooper doet het heel erg goed zeg, het is ook een superleuke hond!
    Fijne dag morgen (neem aan dat je lekker vrij bent?!?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je zoon. 22 jaar... mooie leeftijd.... hij heeft nog alles voor zich... heerlijk!! En jij ALVAST gefeliciteerd met morgen; je moet zeker aan het werk?? Leuk bbq-feest geweest, zeg!! En leuk dat P.P. voor het eerst een huwelijksreportage heeft gemaakt.... heel belangrijk voor het bruidspaar.
    Morgen een geweldige dag gewenst.
    Groet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verjaardagskusjes krijg je volgende week ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte met je verjaardag en natuurlijk nog met je zoon.
    heerlijke feesten allemaal. geniet er van.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen