vrijdag 18 juli 2014

Warm hè?

Ik had me zo voorgenomen minstens iedere week een berichtje te plaatsen op mijn blog. En nu zijn er al weer twee weken voorbij zonder dat ik iets geschreven heb.

Maar goed, even inhalen:

25 jarig jublieum
1 juli was ik 25 jaar aan de zaak, maar met vakantie. Ik was behoorlijk teleurgesteld, dat ik op mijn eerste werkdag helemaal niets vernam: geen felicitaties, helemaal niks.... Wat schetst mijn verbazing toen ik de volgende dag door mijn directeur letterlijk in de bloemetjes werd gezet inclusief gebak!



Dat was dus heel fijn!

Afgelopen zaterdag
Er moest nog wat geklust worden in onze tuin. Onze dubbele tuindeuren hingen scheef en de pergola -waar één deur aan hing- was overleden. Dus manlief en vaderlief kwamen assisteren en dat resulteerde in een prachtige schutting en een mooie grote poort!



Afgelopen zondag
Enige tijd geleden had ik ons opgegeven voor een Labradoodlewandeling in de Soesterduinen. Dat was erg leuk. Volgens mij waren er zo'n 20 doodles! We kwamen ook toevallig nog de trimster tegen, die haar honden daar uit wilde laten. Dus die liep gezellig met ons mee.



WK 2014
Ik heb genoten van Oranje tijdens het WK. Zowel van de voetbalwedstrijden als de uitslagen en de WKpoule die opgezet was door een vriend van zoonlief. Het leuke was, dat ik op een gegeven moment zò goed ging, dat ik nog wel zou kunnen winnen :) Haha. Dat is net niet gelukt, maar met een tweede plaats was ik heel tevreden!



Vandaag
Vandaag is het best een rare dag. Aan de ene kant moet ik steeds denken aan al die slachtoffers van dat neergeschoten vliegtuig en hun nabestaanden....



Daar moet je toch niet aan denken??? 
Aan de andere kant gaat het leven van alledag gewoon door. Er moet gewerkt worden, boodschappen gedaan enzovoort.

Vanmiddag in de schaduw heb ik de binding om mijn sneeuwmannenquilt gespeld. Cooper zoekt af en toe een plekje in de zon op, maar dat is mij ècht te warm! Achter mijn naaimachine is het helemaal subtropisch, dus het vastzetten van de binding wacht op een koeler moment.



Vanavond
Onze stad, Rotterdam, bruist dit weekend van Zomercarnaval! Vanavond ga ik met manlief naar The Battle of Drums. ieder jaar nemen we het ons voor, maar we zijn nog nooit geweest. Vanavond dus wel!



Morgenmiddag is de Parade, maar ik denk dat ik dat zo midden op de dag toch echt te warm vind. Maar morgenavond komt Machel Montano. Een wereldberoemde soca-zanger. Waarschijnlijk ga ik daar wel even heen.

En zondagavond treedt Kool and the Gang op :) Dat is pas jeugdsentiment.



Rest mij niets meer dan jullie allemaal een heel mooi weekend te wensen!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en actief blog. Erg gezellig allemaal. Ja de gebeurtenis van de crash is vreselijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verdrietige periode voor de nabestaanden van alle slachtoffers van het vliegtuig-ongeluk. Voor hen allen wens ik veel sterkte.
    Leuk voornemen om iedere week wat te schrijven.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen