zondag 22 december 2013

Fijne feestdagen en zo

Zweedse tak
Jaren geleden hebben we vanuit Zweden twee mooie takken mee genomen. Een was heel mooi bewerkt door een bepaald insect, maar die tak is ondertussen gesneuveld. Die andere hebben we nog wel. Misschien komt dat ook wel omdat deze tak altijd binnen staat. Deze tak hebben we meegenomen om onze (met name Zweedse) Kerstspulletjes op te hangen. De tak krijgt dan een mooi plekje voor ons woonkamerraam. Het is alleen erg lastig om daar een goede foto van te maken.


Vierde advent
Vandaag is het alweer vierde advent. Nog maar een paar dagen en dan is het Kerst. Vanaf afgelopen vrijdag heb ik zalig twee weken vakantie, dus dat is lekker relaxen.


Fijne feestdagen
Dit plaatje kwam ik onlangs tegen op Facebook (ik weet niet eens meer waar), maar ik vond 'm zò leuk, dat ik 'm maar gepikt heb. Met dit plaatje wil ik jullie hele gezellige Kerstdagen wensen. Het wordt dit jaar zeker geen witte Kerst, maar als het maar gezellig is vol warmte en rust.


5 opmerkingen:

  1. Wat staan daar toch voor gezellige zakjes ... ? ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jullie allen Fijne Feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou en je dierbaren een gezegende kerst en alle goeds, vooral gezondheid, voor 2014.
    Leuk idee, zo'n tak met allerlei kerstaanhangsels. Ik doe ook wel dingen met echte takken, maar niet zulke lange, maar ja, ik ben dan ok een poppenhuis/miniaturenmens.
    Groet, Rya Rotterdam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele fijne feestdagen en voor 2014 vooral veel gezondheid liefde en geluk

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen