zondag 16 juni 2013

Tijd om bij te kletsen

Werk
Afgelopen maandag mochten we allemaal voor het eerst naar onze nieuwe plek. Kennis maken met de collega's, je werkplek inrichten, dozen uitpakken enzovoort.
Vanaf dinsdag begonnen we dan ook echt met werken. Ik ben officemanager op deze nieuwe locatie en dat is veel troubleshooten. Het was een hectische, chaotische, vermoeiende, maar geweldige week!

Het is wel even wennen, dat ik nu een reistijd heb van 50 à 60 minuten met metro en trein. En dat ik nu, voor het eerst sinds jaren, ook op vrijdagochtend op kantoor moet verschijnen. Al een aantal jaren werkte ik op vrijdag vanuit huis. Nou, maar eens even zien hoe snel dat went.

Zomercarnaval
Zaterdag met manlief naar het zomercarnaval geweest.

Ik vond het erg rommelig en vond dat er teveel gaten tussen de groepen in zaten. Mijn energielevel was extreem laag, dus op een gegeven moment hield ik het voor gezien.


Via de Lijnbaan naar de metro gelopen en lekker naar huis!

Zondag - rustdag
Uitgeslapen!! Stel je daar maar niet teveel van voor, want Cooper zorgt wel dat er niet echt extreem uitgeslapen kan worden. Om kwart voor acht werd hij wakker. Maar in tegenstelling tot zes uur door de weeks, is dit toch al uitslapen :)

Na het ontbijt en de koffie togen we (manlief, dochterlief, Cooper en ik) naar het strand. Helaas is het strand van Rockanje verboden terrein voor honden tussen april en oktober, dus gingen we naar Oostvoorne. Zalig gewandeld in de wind.


Cooper wilde nog met de bal spelen, maar die waaide zomaar de andere kant uit. Ja baasje, dan moet je 'm zelf maar gaan pakken!


Het was met volle teugen genieten! Af en toe kwam er een andere hond voorbij, die al dan niet wilde spelen. Er liepen ook wat paarden, maar dat hielden we goed in de gaten. Bij het water zijn we niet geweest, want het was daar erg druk met kite-surfers en Cooper vind al dat wapperende textiel erg leuk!!


En van alles werden er foto's gemaakt. Door ons alle drie. Lachen hè, die familie Paparazzi?


Op de terugweg was Cooper zò moe, dat hij zelfs wel gedragen wilde worden.


En aangezien het ook vaderdag is vandaag, gingen we nog even wat eten voordat we weer naar huis gingen. Wat een geweldige dag!


5 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je het leuk hebt gehad van de week op je werk! Succes verder!
    Leuke foto's van Cooper op het strand!

    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om zo goed van start te gaan op je werk.
    Ja dat wordt wennen op de vrijdag. Maar gaat vast wel goed komen.
    Succes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je een fijne tijd op je nieuwe werkplek. Leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop daar binnenkort met Chip en Cooper te lopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi even bijgelezen bij jou. Dus jij doet ook al 6 jaar je best op je blog. We zijn inderdaad in de zelfde periode begonnen. 'de tiid halt gjin skoft' (time flies, op z'n Fries)
    Leuke hond hebben jullie!
    Mooi dat je nieuwe werk zo goed bevalt!
    Zet 'm op Quib en de hartelijke groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen