woensdag 8 mei 2013

Wat gebeurt er veel!!!

Een baan!
Als je een aantal dagen niet schrijft verandert er toch veel om je heen! Allereerst natuurlijk het feit dat ik mijn 'oude' baan mag houden binnen onze nieuwe organisatie. Het enige jammere is dat ik ervoor naar Den Haag moet reizen, maar daar hebben we het niet over. Ik blijf werk houden! En ook werk dat ik leuk vind en dat ik goed kan!!

Motormuis
Als tweede: Onze zoon heeft een motor aangeschaft. Een erg fraai exemplaar waar hij vooral veel ervaring mee op moet doen. Ik weet zelf hoe leuk motorrijden is, maar mijn moederhart moet nog wel even aan het idee wennen. Wat vind ik het geweldig voor hem!


Cooper gezwommen
Afgelopen zondag gingen we even met Cooper naar 'het meertje' in de hoop, dat hij wilde zwemmen. Maar hij vond het water met name interessant om te drinken. We kwamen een andere hond tegen die druk aan het zwemmen was en het meertje ook als ZIJN meertje zag. Dus dat was wel komisch. Er kwam een zwarte herder bij, waar Cooper leuk mee kon spelen. Af en toe was ik bang dat hij in zijn enthousiasme in het water terecht zou komen en hoe leuk is dat dan? Maar dat gebeurde niet. Het bleef leuk tot er twee enorme doggen kwamen, waarvan er eentje (slechts anderhalf maar wel supergroot) met Cooper wilde spelen en in zijn billen en oor beet. Dat vond Cooper helemaal niet leuk! Nadat we dat even aangekeken hadden, vonden we het beter naar huis te gaan. Ik had hem nog niet aangelijnd of grote hond nummer 5 kwam er aan: een Dobermann.

Met dat we langzaam terug lopen naar de auto besluit Cooper toch om even het water in te gaan. Haha, hij zwom een heel klein rondje en wilde er toen wel uit. Ik kon hem aan zijn tuigje makkelijk op de kant tillen, maar mijn hemel, wat ziet 'ie er uit als hij zo nat is.... Ik zei al tegen hem: "als ik je zo voor het eerst had gezien, was ik nooit verliefd op je geworden!" Thuis lekker onder de douche gezet en kennis laten maken met de waterblazer (die is NIET leuk). Toen hij opgedroogd was, was het weer een zacht, lekker ruikend hondje!
Zwart/witjes
Op het blog van Sis deed zij een oproepje of er nog mensen waren die zwart/witte stofjes hadden. Ik heb even gekeken. Het was niet zo bijzonder, maar ik heb het toch opgestuurd. Krijg ik gisteren een grote envelop met inhoud retour:
Allereerst deze prachtige tashanger! Daar ben ik helemaal blij mee en hij staat zo goed bij mijn tas!
Daarnaast nog een lieve kaart en deze hondenstofjes:


Lieve Sis, van harte bedankt!!

Fijne dag allemaal.

4 opmerkingen:

  1. My buddies аnd I luv theѕе e cigs

    My web-site green smoke discount

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Quibi, graag gedaan !
    Aan de motormuis : Veel Plezier, let goed op !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me goed voorstellen dat je moederhart een beetje sneller gaat kloppen als je zpoonlief op de motot ziet wegscheuren. Wat heerlijk dat je je baan mag houden ook al moet je blijkbaar een beetje verder reizen!!

    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat je je werk mag blijven doen, had ik al gelezen, nogmaals proficiat. En wat leuk dat je zoon zijn motor-rijbewijs heeft gehaald, gefeliciteerd. Cooper staat er wel erg zielig bij op de foto, leuk dat hij toch is wezen zwemmen.
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen