vrijdag 24 juli 2015

Cadeauquilt overhandigd

Na maanden gewerkt te hebben aan de verrassingsquilt, was 'ie van de week eindelijk af! Dus heb ik donderdag vrij genomen om, samen met dochterlief, de quilt te gaan overhandigen aan Wilma van het Inloophuis Hoogvliet

Voorzijde met het logo erop
Achterkant
Close-up van het label
De quilt heb ik opgerold en ingepakt en toen zijn dochterlief en ik naar het Inloophuis gewandeld. Iedereen zat lekker buiten aan de koffie en thee en waren erg benieuwd naar mijn cadeau!

Overhandiging van de quilt aan Wilma
Iedereen is erg nieuwsgierig
Even nauwkeurig inspecteren
Groepsfoto!!!
Ze zijn er zó blij mee!! Zodra de lift is geïnstalleerd, verhuizen ze naar de nieuwe locatie en daar krijgt mijn quilt een mooi plekje! We zijn nog even gaan kijken in de nieuwe locatie: het wordt prachtig!!! Er is zóveel werk verzet door vrijwilligers. Het ziet er nu al geweldig uit en het is nog niet eens klaar.

Het voelt goed, mijn quilt gemaakt te hebben voor deze prachtige mensen en dan weg te geven en te zien dat ze er oprecht blij mee zijn.

6 opmerkingen:

  1. Wat istie leuk, Quibi. Mooie kleuren en een leuk patroon!! Logisch dat men er hartstikke blij mee is. Fijn gevoel geeft dat, hè!!! En je kan hem zelf regelmatig bekijken, toch??
    Groet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Yvonne wat is die MOOI geworden !!!!
    Kan me voorstellen dat ze er meer dan blij mee zijn en jij mag trots op jezelf zijn.
    Goed gedaan meid !!!!!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk initiatief en het resultaat mag er ook wezen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk initiatief van jou!!! En wat een mooie quilt, zo lekker sweetie
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk quilt is dat geworden
    Kan me voorsetllen dat ze daar blij mee waren
    Fijn weekeinden groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen