zondag 20 december 2015

Feest, Feyenoord en klussen

Feest
Dat was het niet alleen afgelopen woensdag op mijn werk, alwaar we ons Kerstfeest vierden met als thema Après ski.


Maar ook donderdag was het feest: dochterlief zette haar handtekening onder het huurcontract van een appartementje op Rotterdam Zuid!

Klussen
Ja, dat betekent dus klussen!! Vrijdag behang eraf gehaald, zaterdag stond gepland als behangdag. Maar 's ochtends zat het hier even tegen: zoonlief maakte mij voor zeven uur al wakker met enorme uitslag rondom zijn oog en hij had slecht zicht. Huisartsenpost gebeld, daar kon hij om 09.10 uur terecht. Ruim een half uur na onze afspraak werden we binnen geroepen. Hij krijgt na onderzoek een pittige antibioticakuur mee en hij moet nog naar de oogarts om naar zijn oog zelf te laten kijken. Het toeval wil, dat de oogarts op Rotterdam Zuid in een ander ziekenhuis zit. Hup, op naar het volgende ziekenhuis. Ook hier moeten we ruim een half uur wachten na onze afgesproken tijd. Na gedegen onderzoek blijkt dat zijn oog gelukkig niet beschadigd is en hij krijgt een zalfje mee. De dienstdoende apotheek zit in het ziekenhuis waar we eerder die ochtend al geweest waren.... Dus weer terug naar ziekenhuis 1. Maar goed, rond half één was ik in het nieuwe appartement van dochterlief alwaar mijn ouders al bezig waren.

Dit behang hebben we er vrijdag afgehaald

Kijk dochterlief eens stralen!!!

Gehuld in oude broek en oud T-shirt aan de slag
We zijn gisteren en vandaag gelukkig wel ver gekomen. Van de week weer verder en dan woensdag verhuizen!

Feyenoord
Donderdagavond hadden we kaartjes voor de achtste bekerfinale Feyenoord-Willem II, aanvang 20.45 uur. Dus voor mij best wel laat!

Na een niet al te geweldige wedstrijd is het, na reguliere speeltijd 1-1. Dat betekent, dat er een half uur verlengd wordt. De uitslag is 2-1. We hebben er een flink feestje van gevierd en ik heb me behoorlijk laten horen (door onder andere alle liedjes mee te zingen), wat resulteerde in nagenoeg stemverlies!
Ik heb er weer enorm van genoten! Half een waren we thuis... *zucht*


Tula Pink
Ook deze week geen blokjes, Sis haar hoofd stond daar vandaag niet naar en ik heb er gewoon geen tijd voor gehad.

Uitrusten
Als je zo'n dag/weekend zo hard gewerkt hebt, is het zalig als je lekker op de bank even uit kunt rusten :)



Ik wens jullie een fijne week en gezellige Kerstdagen!!


4 opmerkingen:

  1. Hoe gaat het nu met Koen? Trekt het al een beetje weg? en wat kijkt Lotte blij, ze krijgt een heerlijk appartementje, zal best gezellig worden. Leuke outfit voor het feestje ^_^
    Heb net mijn blogje ook weer eens bijgewerkt, was nodig.
    Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en creatief 2016.
    Succes met de verhuizing.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk voor Lotte !!!
    En ook meteen spannend.
    En jouw Dirndle...Toppie !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ufff wat een avontuur. Hopelijk betert het snel.
    Ook fijne feestdagen voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kleine kinderen worden groot en ook dan hebben ze hulp nodig.
    Fijne feestdagen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen