dinsdag 28 juni 2016

Wat een zalige week!

Druk, druk, druk
Ja, op kantoor gaat het allemaal gewoon door en is het erg druk! Maar daar hoor je mij niet over klagen, hoor.

Vrijdagmiddag - relaxen
Ik ben eerst naar de kapper geweest en heb even wat gedronken bij mijn ouders. Daarna ben ik zalig in mijn hangmat in het zonnetje gaan liggen. En ja, daar lig ik nooit erg lang alleen :)


Zaterdag zalig met zoonlief een tochtje gemaakt op de motor. Even langs Mediamarkt en langs Motor Company en dan via een kronkelroute weer naar huis. Gezellig langs de IJssel gereden.

Zondag - Tall Together
Zondagochtend vergezelde mams mij naar Tall Together. Ik was erg benieuwd wat ons te wachten zou staan, maar het was erg leuk! We werden heel vriendelijk welkom geheten. Er waren diverse kledingstands (ook voor heren trouwens) met leuke kleding en schoenen in grote maten. Niet dat ik daar zelf iets aan heb, want met mijn maat 41 kan ik gewoon terecht in een reguliere schoenenzaak, gelukkig!

Ik heb wel een erg leuke zwart/witte broek gescoord! Ik had die eerder al gezien, maar toen was mijn maat er niet. Nu was er nog eentje in mijn maat en dan ook nog eens met 30% korting, dus wat wil je nog meer.

Onderweg naar huis hebben we een paar fikse regenbuien gehad, dus ik twijfelde of ik wel met manlief mee zou gaan met zijn uitje.

Zondag - Leiden
Gelukkig ben ik wel mee gegaan en wat hebben we een prachtig weer gehad!! We zijn opgestapt op de Beestenmarkt en toen via de Kaag weer naar Leiden. Kijk eens wat een prachtig weer we hadden en wat we allemaal voor moois hebben gezien.








Dit lijkt me wel wat!

Mooie Hollandse luchten!


Ook weer een mooi Hollands plaatje :)


Onderweg belde zoonlief of hij met vrienden in onze tuin kon barbecueën. Natuurlijk! Dus toen wij thuis kwamen, zat de tuin vol jongelui. Gezellig hoor! We hebben nog tot een uur of half tien in de tuin gezeten. Kortom, het was een dag met een gouden randje!


Maandag - Mila
Gisterenavond zijn we weer even met Cooper naar Mila geweest. Het is zo'n dappere kitten!


Maar ook Cooper doet het zo goed! Hij kan zich meestal heel goed beheersen en het gaat iedere keer een beetje beter.


Maar Mila houdt ook heel erg van knuffelen en kroelen :)


Ik wens jullie een hele goede week! Voor mezelf zal ik blij zijn, als het vrijdag is, maar daarover volgende week meer.

1 opmerking: