zondag 19 juni 2016

Time is slipping through my fingers

Jeetje zeg, al elf dagen geen blogje :) Wat is er veel gebeurd!

Vrijdag 10 juni ging ik met de motor naar Den Briel, eens kijken of ik daar een leuke bank kon vinden. En ja hoor! Heb ik bijna het halve land afgereden en dan vind ik het gewoon hier in de regio! "Wanneer wilt u de bank hebben? Het kan morgen al!" Nou, dat was niet tegen dovemansoren gezegd! Dus ging 's avonds de oude bank eruit:


Cooper vond het helemaal niks! Waar moest hij nou slapen??? En als dan de andere ochtend de bank wordt bezorgd, vindt hij het helemaal niet meer leuk:


Het is, dat ik alles had opgemeten en dus zeker wist, dat het paste, want als je die pakketten ziet staan twijfel je daar enorm aan. Maar na wat zweten (en hulp van paps en mams) stond 'ie dan:


Bij dochterlief was er ook een nieuwe aanwinst, maar dan een levend exemplaar:

Welkom, lieve Mila!
Dus daar gingen we zondag even op "kraamvisite". Wat een schatje zeg!



En ze zijn er zó blij mee! Cooper hadden we nog even thuis gelaten.

Maandag vertrok manlief met Cooper voor een weekje Ameland (zijn ouders zijn daar op vakantie en er was nog een bed over).


Maandagavond gingen zoonlief en ik met de Rotterdam Rebels kennismaken bij Motor Company in Nieuwerkerk aan den IJssel. Was even gezellig! Jammer dat het weer niet echt meewerkte.



Dinsdagavond bleef ik thuis (in plaats van naar Pilates), ik had even geen energie meer en heb maar staan strijken....

Woensdagavond weer langs dochterlief en toen klom Mila bovenop de grote krabpaal:



Leuk spul, hoor!! Zaterdagochtend moest manlief de terugreis weer aanvaarden


en ging ik met dochterlief naar de stad! Zij is goed geslaagd voor een leuke sweater en een rugzak. Ik kocht nog een leuk t-shirt en toen we in de buurt waren van de Oude Binnenweg toch nog even gekeken of de winkel van Cora Kemperman open was. Een week of twee geleden hoorde ik dat Cora Kemperman failliet was en ik had nog een cadeaubon....
En ja hoor, er was faillissementsverkoop! Mijn cadeaubon mocht ik niet meer inwisselen voor de waarde die erop stond, maar ik kreeg wel 50% korting op mijn aankoop. Dus heb ik het prachtige vest gekocht dat ik een maand of twee geleden al had zien hangen, maar te duur vond :)

Op de Oude Binneweg had dochterlief nog Vans gescoord met een print van Mario Bross en daarna zijn we naar Bagels and Beans gelopen.


We bestelden allebei een lekkere bagel en een energieshake.


Wat ziet dat er lekker uit!! Vroeger kwamen we eigenlijk alleen bij Bagels and Beans als dochterlief een behandeling moest ondergaan en we een paar uur door moesten brengen tot ze weer aan de beurt was. Nu gingen we er gewoon heen, omdat we het gezellig vonden en erg lekker!


In de loop van de middag kwam manlief met Cooper ook weer thuis.


Vandaag hebben we Cooper met Mila kennis laten maken. We hadden geen hand over om een foto te maken, maar het ging voor de eerste keer best goed! 's Middags heb ik mijn motor schoon gemaakt en gepoetst.


Wat blinkt 'ie mooi hè? En, belofte maakt schuld, toen zoonlief thuis kwam heb ik zijn motor ook schoon gemaakt en gepoetst.


Cooper is nog helemaal moe van zijn week aan het strand en vindt het erg fijn, dat de nieuwe bank een diepere zit heeft. Dan kun je namelijk naast het baasje liggen :)


Heb ik dan helemaal niet gequild? Ja, toch wel! Vorige week heb ik mijn Hunter's Star gesandwicht en ben begonnen met doorquilten.

Daarnaast ben ik ook een mooi boek aan het lezen: LEEF! van Laura Maaskant. Een indrukwekkend boek.

Ik wens jullie allemaal een hele mooie week! En vergeet niet te Leven!!

4 opmerkingen:

  1. Ja, tijd gaat sneller dan je verwacht, hier hetzelfde hoor. Maar goed, wij hadden 2 weken vakantie (zie blog ;-) ) en eindelijk ben ik weer een beetje in mijn alledaagse ritme.
    Prachtige bank, ziet er comfortabel uit!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja niet normaal hoe snel de tijd gaat!!
    Veel plezier van de bank,..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd naar je Hunters Star en hoe je hem gaat doorquilten.
    Is te zien aan Pim en Cooper dat een weekje aan de zee best vermoeiend is hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke dagen heb je achter de rug. De bank ziet er eg mooi uit. Heerlijk om languit op te liggen.

    BeantwoordenVerwijderen