dinsdag 14 juli 2015

Veelbewogen, maar mooie week

Het was goed zo! We hebben op een mooie, intieme manier afscheid genomen van oma. Natuurlijk waren we verdrietig en dat ben ik soms nog, maar het was goed zo!

Verrassingsquilt
Mijn geheime project is bijna klaar! Ik moet de rand nog met de hand vastzetten en dan kan ik de quilt overhandigen aan het Inloophuis in Hoogvliet. Ik zeg het niet snel van eigen werk, maar ik ben hier echt trots op! Ik zal jullie als sneak preview mijn label laten zien:


Examen
Aan het begin van dit jaar heb ik met Cooper een cursus Dierbegeleider gedaan bij Pets4Care. Erg leuk om te doen. De examenmomenten waren gepland toen wij op Ameland zaten, dus mochten Cooper en ik gisteren afreizen naar Woudenberg. Leuk om Desiree weer een keer te zien en super om het exmen zo te mogen doen!



Desiree was heel erg positief over Cooper en over de combinatie die we samen zijn, natuurlijk! Nu we gediplomeerd zijn, ga ik eens kijken en praten en testen wat voor Cooper en mij het leukst is: kinderen die speciale aandacht nodig hebben of ouderen.

Ook ben ik een nieuw haakwerk gestart: een poncho van vier vierkanten. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat worden. Het is namelijk een beetje van het patroon en een beetje van mezelf :). Wordt vervlgd.

5 opmerkingen:

  1. Goed teamwork jullie tweetjes...volgens mij heb ik dringend behoefte aan een hulphond 😆😅

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed teamwork jullie tweetjes...volgens mij heb ik dringend behoefte aan een hulphond 😆😅

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Speel je voor tweeling?? Dubbele Sis, dubbele hond, dubbele reactie!!
      Hahaha!!

      Verwijderen
  3. Leuk, hè, om "dingen" te doen met je hond. Cooper lijkt me bij uitstek een hond om sociaal bezig te zijn en te doen, als je dat zo van een hond kunt zeggen. De mijne had dat ook en het is heerlijk als je zo'n hond hebt. Gefeliciteerd jullie beiden.
    Ben benieuwd om de hele quilt te zien!! Groet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nogmaals gefeliciteerd met het behalen van jullie examen! Succes met alles!
    Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen