vrijdag 4 april 2014

Sjimmie en feest

Sjimmie
In december kocht Sis haar Sjors. Toen zei ik al: "Als ik ook mijn nieuwe machine koop, noem ik 'm Sjimmie." Zeker omdat Sjors en Sjimmie vroeger gezworen kameraden waren.


Maar ja, Sjimmie (en Sjors natuurlijk ook) krijg je niet zomaar cadeau! Vanochtend ging ik samen met mijn mams en mijn dochter naar de Quilt- en Patchworkdagen in Rijswijk. Na de entree gingen we linksaf en kwamen bijna meteen bij de stand van Los Naaimachines. Daar verkochten ze ook Janome naaimachines en de 8900 stond er ook tussen.... :). Ik vroeg wat 'ie moest kosten en de baas noemde een bedrag dat onder het bedrag lag dat in mijn hoofd zat. "Nou," zei ik, "dat is een kwestie van inpakken en wegwezen!" 

Bon ingevuld en daarna liepen we nog zalig over de beurs. Kwamen nog bekenden tegen zoals Marleen, hebben hele mooie dingen gezien. Zoals:







En ook dit was een schatje, maar vond het wel een hoop geld voor een pakket. Maar de details waren gewoon tè snoezig voor woorden. Geen idee of dat op de foto goed te zien is.


Toen we (bijna) alles gezien hebben, zijn we terug gegaan naar de stand van de naaimachines en mocht ik mijn nieuwe grote vriend meenemen! Ik ben helemaal blij!!!


Een foto van Sjimmie in zijn eigen omgeving volgt zo spoedig mogelijk, maar degene die ik gemaakt had, was veel te donker!

Feestje
Alsof een eigen Sjimmie geen feestje genoeg is, is ook onze dochter vandaag jarig! 23 jaar geleden zag zij het levenslicht. Wat vliegt de tijd!


Morgen vieren we dit uitgebreid en zondag... zondag ga ik voor het eerst live een wedstrijd van Feyenoord zien in De Kuip! Ze spelen tegen RKC. Ik ben erg benieuwd. Enne ik hoop dat het een beetje droog blijft;)


7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met Lotte's verjaardag, een feestelijke avond nog! Wat leuk dat je naar een voetbal-wedstrijd gaat, veel plezier. En gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, mooie machine die Sjimmie.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd Lotte. Yvonne jij proficiat met je fochter en veel plezier met Sjimmie. Mooie machine.
    wij gaan zondag naar de beurs. Nu is het nog moeilijker met wachten tot we kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi cadeau. Toen ik gisteren rond een uur de broodhal inliep stond er buiten een mevrouw met een nieuwe Janome te wachten op haar vervoer. Jij misschien wel? Geniet van je mooie Sjimmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met haar verjaardag. En veel plezier met Sjimmie. Maar dat gaat helemaal goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zomaar even een mooie nieuwe naaimachien gescoord, top :0) gefeliciteerd met je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de jarige dochter en de nieuwe naaimachine!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie ons al samen zitten met Sjors en sjimmie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen