vrijdag 15 november 2013

De zon schijnt!

De zon schijnt!!
En dat ziet er toch wel heel gezellig uit, zo buiten. Het enige nadeel is, dat ik nu wel heel goed kan zien hoe vreselijk vies mijn ramen zijn aan de buitenkant. Dat vraagt om actie... Strakjes...

Fotoshoot
Morgen gaan we een keer met het gezin op de foto bij een heuse fotograaf! Natuurlijk nemen we Cooper ook mee, want die mag natuurlijk niet ontbreken op het plaatje. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat en naar het resultaat natuurlijk! Het moet een canvas worden van 40x50 centimeter :)


Aztec Rose
Vanmiddag even naar Aztec Rose, want ik moet natuurlijk wel voldoende materiaal hebben om mijn quiltweekje zinvol en productief door te komen.

Quiltweekje
Het is niet eens meer een week wachten :) en dan ga ik een weekje naar de Eifel in Duitsland. Zalig een weekje genieten met een lieve vriendin, twee lieve honden en vooral veel plezier en lekkers!

Wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

  1. Het zonnetje scheen ook hier bij mij. Wat een heerlijk vooruitzicht om met je lieve vriendin (Sis) en de honden even ertussen uit gaan. Dat wordt genieten! En ik hoop dat je ons de foto, wat morgen wordt gemaakt, hier ook laat zien!?

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog 6 keer slapen en dan zit je een week met mij opgescheept ;-)

    BeantwoordenVerwijderen