maandag 22 april 2013

Lente!!

Voor de derde keer deze winter wist de griep mij weer te vinden. Dit keer buikgriep! Die hadden we nog niet gehad :). En dat terwijl de rest van het gezin ook al geveld was... Maar goed, woensdag was zoonlief weer gaan werken, donderdag was dochterlief weer naar stage en manlief voor een half dagje naar z'n werk en ik vanaf vandaag weer. De rest van dit jaar wil ik gewoon geen gripe meer krijgen!! Afgesproken?

Voetbal
Gelukkig waren we zaterdag voldoende hersteld om in ieder geval de voetbalderby van WCR-PSV Poortugaal te mogen aanschouwen.

Helaas zat er geen winst in voor WCR4. Maar het was wel een leuke wedstrijd om naar te kijken.
Daarna nog even boodschappen gedaan en de rest van de dag op de bank gehangen.

Wandelen
Gisteren bij een andere hondenschool gaan kijken of het daar beter aansluit bij mij voor de vervolgcursus... Ik twijfel nog, maar aanstaande vrijdag ga ik kennis maken met weer een andere hondenschool. Dan zal de keuze wel gemaakt kunnen worden, denk ik.

Toen ik daarvan terug kwam, bleek Cooper de buurman 'geholpen' te hebben met de auto wassen. Hij had het enorm naar z'n zin en vond dat water uit de tuinslang erg interessant.


Daarna zijn we gaan wandelen aan de Malledijk in Spijkenisse. Nooit geweten, dat daar een heel natuurgebied is. En druk dat het er was!! Er liepen ook Schotse Hooglandrunderen, maar Cooper vond ze helemaal niet interessant.


Handwerken
Ik heb een klein beetje gehaakt en een paar steekjes aan mijn hartjes gewerkt, maar meer ook niet. Woensdagavond hebben we weer onze bee. Gezellig!

1 opmerking:

  1. Ik ben blij dat de 'reuze schot' Cooper niet interessant vond ! ;-)
    Jeetje wat een hoorens....

    BeantwoordenVerwijderen