woensdag 10 april 2013

Lente en marathon Rotterdam

Lente
Als de zon even tussen de lamellen doorpiept, realiseer ik me des te meer dat ik enorm naar de lente verlang!


Zalig in de tuin zitten en werken, lekker genieten van het zonnetje... En weer even vitaminen opdoen zodat die vervelende verkoudheid nu eindelijk is weg gaat èn weg blijft!!

Marathon Rotterdam
Aanstaande zondag is de marathon van Rotterdam. Dit jaar doet manlief niet mee, maar wel veel bekenden van mij/ons. Dus gaan we naar de start en daarna naar Ahoy om de lopers voorbij te zien komen.
Soms zie ik de bekenden zelf passeren, maar vaak ook zien zij mij eerder doordat ik goed herkenbaar ben aan mijn groene vogel! Al jaren mag 'ie mee en wordt zelfs door voor mij onbekende mensen herkend. Leuk hè? Dus zie je deze vogel? Dan zit ik er aan vast :)

Als de meeste bekenden daar gepasseerd zijn, ga ik naar huis. Dochterlief past op Cooper, dus ga ik haar af lossen.

Zoals de weersvoorspellingen nu zijn, wordt het lekker warm zondag en gaat het zonnetje schijnen. Voor de lopers is dat niet ideaal, omdat ze nog niet hebben kunnen trainen met deze temperaturen. Maar voor ons als kijkers is het zalig! En daarna natuurlijk lekker de tuin in!

2 opmerkingen:

  1. Ja heerlijk die zon en zondag wordt het dus echt Lente! Maar ik zal kijken of ik je vogel kan ontwaren tijdens de marathon en ik denk dat er ook heel veel lopers uit warmere landen wel blij zullen zijn met deze temperatuur. Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier in Rotterdam. Ik hoop lekker in het zonnetje te kunnen zitten.

    BeantwoordenVerwijderen