woensdag 29 februari 2012

Woensdag wijsheid

Gisteren was de èchte verjaardag van DH! Ook die ochtend werd ik erg vroeg wakker en kon door het hoesten niet meer slapen... Dan maar naar beneden. Toch nog even slingers opgehangen en gewacht tot DH wakker zou worden. Ik testte mijn stem even... niets, nada, noppes! Ik kon alleen nog steeds gefluister voortbrengen. Dodelijk vermoeiend, maar het is niet anders. 's Middags toch even langs de huisarts geweest. Mijn stem moet vanzelf weer terug komen en ik heb wel tabletjes gekregen om de hoestkriebel te onderdrukken. Echt helpen deed het gistertenavond nog niet, maar uiteindelijk heb ik zalig geslapen èn... mijn stem keert weer een beetje terug!! Vandaag nog maar zo min mogelijk zeggen, dan is 'ie er morgen vast wel weer!


DH heeft gisteren ook nog gezellig zijn verjaardag gevierd. Hij had zelf alwel bedacht dat zijn ouders zouden komen. Maar dat ook zijn oom en tante èn zijn oma (!!) mee zou komen, dat was wel een grote verrassing!! Daar moest natuurlijk op gedronken worden!

De woensdag wijsheid van vandaag:

Het is goed zoals je bent en daar hoef je niks voor te doen

4 opmerkingen:

  1. Alsnog gefeliciteerd en beterschap, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat hij ook op zijn verjaardag zelf nog visite heeft gehad. Gelukkig gaat het al wat beter met je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat al je voorbereidingen voor zijn verjaardag zo goed verlopen zijn, en dat hij niet eens wat in de gaten heeft gehad, ik had voorpret mee met je.

    Volgens mij heb je veels teveel gepraat en gezongen en daarom is je stem even weg, (op de fiets) zag hem net voorbij komen! (grapje)

    Sterkte en beterschap, liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nogmaals gefeliciteerd!!! Wat gezellig zoveel bezoek!
    Niet je stem forceren hoor, is heel slecht voor de stembanden, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen