vrijdag 3 februari 2012

Eerste operatie staat gepland

Gisteren werd DD gebeld door het ziekenhuis. Ze willen alle plekjes in haar gezicht toch via Mohs' chirurgie verwijderen. Aan de ene kant zijn we daar blij mee, ze halen dan namelijk de plekjes weg met een zo minimaal mogelijke marge. Het nadeel is, dat je er de hele dag voor in het ziekenhuis kunt zitten...
Ze halen maar twee plekjes per keer weg, wat drie operaties voor de plekjes in haar gezicht betreft.

En dan als extra klapper nog een reguliere poliklinische ingreep voor het plekje in haar zij.

De eerste afspraak voor Mohs' staat nu voor donderdag 9 februari. Om 8 uur moeten we al in het ziekenhuis zijn. Duimen jullie allemaal heel erg hard mee, dat het na één keer snijden schoon is??
We weten dit keer niet, wie de opererende chirurgen zullen zijn. We duimen voor het duo Munte/Waalboer, maar dat zal wel heel veel mazzel zijn.

Net sneeuwde het al eventjes hier in het Rotterdamse, maar dat is weer gestopt en de zon schijnt volop. Ben benieuwd of het werkelijk zo erg wordt als voorspeld... DH heeft zijn schaatsen (in gedachten) al uit het vet gehaald en wacht ongeduldig af tot er genoeg ijs ligt om een lekkere toertocht te schaatsen

Goed weekend en doe voorzichtig met de kou en eventuele gladheid!

6 opmerkingen:

  1. Zal voor jullie duimen 9 februari en heel voorzichtig zijn als ik naar buiten ga.
    Fijn week-end en vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker zal ik voor jullie duimen!!
    Hier ligt al een flinke laag sneeuw....
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal aan jullie denken en hoop dat alles voorspoedig verloopt. Ik hoop dat je DH snel kan schaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He wat naar nu om dit weer te lezen, houdt het nu nooit op, ze valt van het ene verdrietige moment in het anderen
    In gedachten ben ik bij jullie
    Een dikke knuf joke vanuit een -16 gr en ingesneeuwd Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg vervelend voor jullie en zeker voor dochter, ik denk aan jullie, sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spannende tijden weer, ik zal een kaarsje branden en die dag aan jullie denken. Hier heeft het nauwelijks gesneeuwd dus zulke mooie taferelen hebben we hier niet. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen