dinsdag 2 mei 2017

Druk, drukker, drukst

Gelukkig heb ik "maar" twee kinderen :)

Dochterlief heeft vorige week de sleutel van haar nieuwe huisje gekregen. Helemaal blij met deze maisonnette! Er moet wel een en ander gebeuren, maar we doen ons best!

Eerst behang afhalen:


Onder toeziend oog van mijn trouwe viervoeter:)


Dan de spullen klaar zetten. Ze heeft gekozen voor behang waarbij je de behanglijm op de muur moet smeren.


En dan het behang vanaf de rol op de muur. Dat redde ik niet alleen, maar gelukkig was daar mijn vader om me te helpen.


En dan zit er opeens een aantal banen op!


Zaterdag was ik even op de motor naar de quiltwinkel in Rozenburg en daarna nog naar Republic Moto voor een gave sweater!


Zondag hadden manlief en ik 30 jaar verkering :). We zijn met het hele spul naar het Dolfinarium geweest. Iedereen reed met iedereen mee, waardoor zoonlief en ik samen op de motor konden. Dat was ons eerste ritje samen na zijn ongeluk. Alles ging goed, onderweg eventjes gestopt, want een heel nieuw leren pak zit nog niet super comfortabel :)


Vanaf morgen ga ik weer rustig verder met klussen bij dochterlief. Zaterdag gaan we haar verhuizen en aanstaande maandag krijgt zoonlief de sleutel van zijn woning en gaan we daar vrolijk verder :)


Kortom, we zijn druk, heel druk! Ons huis lijkt ondertussen wel een opslagplaats voor alle mogelijke huisraad :), maar dat geeft niks. Het heeft ook wel wat! En wat zal het zalig zijn als straks alles z'n plekje heeft in het huis van zoonlief. En wat zal ons huis dan weer groot aandoen :)

Ik wens jullie een hele fijne week en het zal wel weer even duren eer ik weer in de lucht kom, maar je weet nu in ieder geval wel waar ik mee bezig ben!
Ondertussen werk ik ook nog aan een quilt voor zoon- en schoondochterlief. Maar die blijft nog even geheim.


6 opmerkingen:

  1. Succes met het klussen en verhuizen!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullei worden aardig bedreven in het klussen. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met behangen en verven en ik wens ze allebei veel geluk in hun nieuwe huis! En jij sterkte want het zal wel heel leeg zijn straks! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie hoeven je voorlopig idd niet te vervelen! Succes �� ciao Bianc

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kinderen hebben altijd werkjes voor hun ouders,overal hetzelfde lees ik :-))
    Wel leuk dat je weer quiltsteekjes zet,"dipje"voorbij ??

    BeantwoordenVerwijderen