zondag 15 mei 2016

Drukkerdedruk....;)

Nieuwe lapjes
Ik was vorige week helemaal vergeten mijn nieuwe lapjes te laten zien, die ik gekocht heb bij het Quiltfestival in Luxemburg. Het is altijd goed om wat voorraad bij te vullen voor de Tula Pinkquilt.



Tula Pink
Vandaag heb ik onder andere weer een blokje voor mijn Tula Pink gemaakt en wel blokje 26.


Dit is de stand tot nu toe:


Hunter's star
Eindelijk had ik weer zin om te quilten, dus heb ik mijn top van de Hunter's star afgemaakt.


Ik ben er wel blij mee! Hopen, dat ik 'm morgen kan sandwichen.

Opruimen
Na onze actie met de nieuwe kledingkasten was er nog wel wat rommel achtergebleven in de slaapkamer :) Dat heb ik gisteren en vandaag opgeruimd! Wat geeft dat altijd een lekker gevoel!

RoPaRun
Dit jaar is de 25ste editie van de RoPaRun. Ik heb vijf keer (verspreid over een aantal jaren) met de RoPaRun meegedaan. De laatste keer, in 2014, was wel heel speciaal: naast collega's ging ook mijn vader mee. Begin van dat jaar had dochterlief weer een zware behandeling ondergaan en die stond ons op de Coolsingel op te wachten. Vorig jaar en dit jaar deed mijn werkgever niet meer mee, jammer genoeg. Dat maakt dat ik er iets minder mee bezig ben. Maar een dierbare collega van mij doet wel mee, samen met veel buren uit zijn straat.

RoPaRun 2014
Morgen gaan we even kijken naar de binnenkomende teams, waarschijnlijk ergens op Rotterdam Zuid.

Zó geweldig! Het is zwaar om mee te gaan, maar aan de andere kant is het ook één groot feest! Je weet waar je het voor doet.

Ik wens jullie een hele fijne week en 
hopelijk komt de zon ons snel weer verwarmen!

1 opmerking:

  1. Je Tula Pink-blokken zijn mooi en schiet al aardig op. Oh, de Hunter's Star, dat patroon heb ik ook nog ergens ;-) Mooi is de top die jij hebt gemaakt!En de lapjes zijn erg mooi, heel vrolijk!
    Zoals ieder jaar doen er weer verschillende familie-leden (nichten en neven die fanatiek hardlopers zijn) ook mee met de RopaRun, een hele goeie actie.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen