zondag 22 november 2015

Lekker z'n gangetje

Al 333 keer....
Ja, vanaf oktober 2011 heb ik al 333 keer een blogje gepost. Toch wel bijzonder, al zeg ik het zelf. Je ziet in de loop der jaren wel, dat ik minder frequent blog. Maar ik vind het nog steeds leuk èn ik vind het nog steeds toegevoegde waarde hebben ten opzichte van Facebook.

Sanquin
Vorige week zou ik al bloed gaan geven, maar eerst ontbrak mij de lust, daarna de tijd en zo was er zomaar weer een week voorbij. Dus maandag toog ik na het eten toch maar naar Spijkenisse. Ondanks dat er weer problemen waren met de Spijkenisserbrug. Gelukkig heeft de metro daar geen last van :)



Druk op het werk
Op het werk heb ik het lekker druk en ik kom weer lekker in mijn element! Alleen maar goed, dus!

Feyenoord-Twente
Vanmiddag weer voor de buis gezeten om naar Feyenoord-FC Twente te kijken. Het was zeker geen verkeerde wedstrijd om naar te kijken en eindigde in 5-0!!



Dit weekend hebben we ook kaartjes gekocht voor de achtste finale van de KNVB-beker: Feyenoord tegen Willem II. Deze wedstrijd is donderdag 17 december om 20.45 uur. Leuk, zo'n avondwedstrijd!

Maar dat duurt nog even ;)

Handwerken
Het haken staat op een laag pitje, want mijn polsen doen pijn. Maar quilten (dat doe ik met de machine) gaat prima. Dus  blokje drie van Tula Pink is klaar:



En blokje vier is ook klaar:



Het leuke is, dat ik van Sis steeds foto's krijg via Whatsapp hoe ver zij is! Zij gaat beduidend sneller dan ik, maar bijna iedere avond van de week heb ik zo mijn verplichtingen en quilten hoort daar dan helaas niet bij. Maar dat maakt niet uit. We posten één à twee blokjes per week. En dit keer zijn het er weer twee!

Kaffe Fassettquilt
Vandaag heb ik ook weer een stukje verder doorgequild aan mijn Kaffe Fassettquilt. Hij wordt zó mooi! En ik wil 'm gewoon graag op de bank hebben!



Ik wens jullie een mooie week! Het wordt koud, maar zolang het droog blijft, vind ik dat helemaal niet erg!

3 opmerkingen:

  1. Ik lig maar een blokje voor ;)
    En jij hebt ze al gequilt !!!!
    Vind de verschillen zo leuk om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk op zondagavond je verslag van de week weer te lezen. Leuk nummer= 333
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg hè...langere avonden maar minder tijd om steekjes te zetten.
    Hier idem dito,maar je blokjes zijn/worden mooi
    XX

    BeantwoordenVerwijderen