maandag 8 juni 2015

Een erg leuk begin van een verrukkelijk weekend!

Donderdag 4 juni
Ruim een jaar geleden hadden we al kaartjes gekocht voor de voorstelling "Even geduld" van Jochem Myjer bij ons in het Nieuwe Luxor. Dochterlief is een enorme fan van Jochem! Zij put heel veel kracht uit zijn humor in voor haar moeilijke tijden en nu mochten we hem een keer live aanschouwen!!


Het was één groot feest! Voordat je goed en wel in de gaten hebt is het al weer pauze en ook de tweede helft gaat op die manier voorbij! We hebben enorm gelachen (denk aan termen als "tumor-humor" en "oostindisch dement") en we mochten hem na afloop nog heel even ontmoeten! Hoe leuk is dat?

Vrijdag 5 juni
Al voor acht uur zat ik in de auto, samen met mijn Coopertje. Op weg naar mijn vriendinnetje voor een paar dagen in de Eifel. Dan is vroeg weg gaan wel erg fijn, dan zijn we voor de allergrootste hitte op de plaats van bestemming gearriveerd! Vrijdag is het zó warm, dat we alleen maar in de schaduw zitten, kletsen, een klein rondje met de hondjes lopen, kletsen, eten, kletsen, drinken, kletsen, kortom, we hadden tijd genoeg om bij te praten!



Ik heb een enorme hekel aan selfies, omdat ik er nooit leuk op sta, maar deze vind ik wel goed gelukt! 's Avonds gooiden we wat vlees op de bbq. Sis deed wat voorbereidend werk in de caravan en ik maak het vuur aan. Het is toch wel heel leuk om pyromaantje te spelen. Kijk maar vuurtje eens:


Als de vlammen weg zijn, de kooltjes erop en dan kan het vlees erop. Helemaal niks mis mee!

Sis is fanatiek haar Dear Jane aan het doorquilten:


"En weet je wat nou zo leuk is, Yvon? Als jij zo blijft liggen met Cooper en ik leg de quilt even over jullie heen!" Gevoelsmatig is het 30 graden!!!!! Maar ja, dat heb je voor elkaar over, toch? ;)


Voorafgaand aan het ontbijt heb ik al een bloemenkransje gemaakt. Dat doet me erg denken aan midzomer in Zweden. Ik probeer een midzomer-doodle-foto te maken, maar met alleen een gsm is dat toch wat lastig...


Gelukkig heeft Chippy zwarte haren, waardoor het kransje beter zichtbaar is!



We hebben zó genoten! Het is altijd jammer dat er dan toch weer een eind aan komt. Maar goed, dan maken we gewoon plannen voor een volgende keer daar of ergens anders!

En of ik nog heb gehandwerkt? Weinig. Als het zo warm is, kan ik niks met de hand doen omdat ik dan 'natte' handen heb. Dus 'savonds heb ik verder gehaakt aan mijn sjaal. Het einde van de tweede bol, en dus het einde van de sjaal, is in zicht. Volgende keer volgt de foto!

4 opmerkingen:

  1. Had jij al de primeur om onder de Jane te liggen :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dat bloemenkransje ;-) En wat hebben jullie geweldig mooi weer gehad saampjes!Moet gewoon een superweekend zijn geweest!Geweldig zoals jij daar ligt onder de DJ

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo lekker om even terug te lezen ;))
    Het is zo druk dat ik vsn een blogje nog niets gebakken heb...

    BeantwoordenVerwijderen