maandag 9 maart 2015

Over bijzondere dingen en mooi weer

Woensdag
Afgelopen woensdag ging ik naar de bloedbank voor mijn, na wat later bleek, twintigste donatie. Daar ben ik best wel trots op! Ik heb bloedgroep ) negatief, dus een gewilde klant voor Sanquin. Ondanks dat mijn aderen slecht te vinden zijn, doen de dames iedere keer goed hun best. Afgelopen woensdag moest iemand mij prikken, die dat nog niet zo lang deed en zij durfde dat niet aan :). Toen kwam de volgende collega en zij probeerde mij in mijn linkerarm te prikken. Dat prikken ging goed, maar er volgde geen bloed...

Dus kwam collega drie en die prikte keurig netjes in mijn rechterarm. Donatie geslaagd!

Vrijdag
's Ochtends heb ik manlief even bijgestaan bij een bezoekje aan het ziekenhuis.

Zaterdag
Zaterdag was een lekker rommeldagje. Even koffie gedronken bij mijn ouders. Twee banen behang geplakt op de kamer van zoonlief om de ontstane (en weer weggewerkte) gaten letterlijk achter het behang te plakken. En natuurlijk lekker naar buiten.

Zondag
Ik was al vroeg wakker en besloot uiteindelijk rond zeven uur maar uit mijn bed te gaan. Vaatwasser leeggehaald, thee gemaakt, ontbeten en toen zat Cooper toch wel heel erg te piepen. Kom op, naar buiten!


Aangezien het nog vroeg was en we nagenoeg niemand tegen kwamen, liet ik Cooper al snel los. Hij geniet dan met volle teugen en kijkt ook goed om zich heen.

Onderweg kwamen we nog een omgezaagde boom tegen. Ik liet Cooper op zo'n stam springen in de hoop een leuke foto te maken, maar niks is leuker dan lekker over die boomstam te rennen en er aan de andere kant weer af te springen. Toen ik hem vanaf de andere kant riep, rende hij keurig om en vertoonde zijn trucje nog een keer :) Dan krijg je dus zo'n foto:



's Middags gingen manlief en ik naar De Kuip voor de wedstrijd Feyenoord-NAC Breda. Zoonlief en een vriend gingen met de motor en wij met openbaar vervoer. Blijft toch een aparte ervaring om met zoveel fans opeengepakt in een tram te staan!


Manlief maakte deze foto's! Zoals je kunt zien hadden we plaatsen in de zon. Ik heb genoten van de sfeer en mijn cluppie weer goed aangemoedigd. De kans dat ze het hier horen is groter, dan wanneer ik thuis op de bank zit te roepen:)


En met een 3-0 overwinning konden we weer blij huiswaarts!

Zo'n week vliegt toch voorbij, hè? Tussendoor natuurlijk ook wat gequilt en wat gehaakt. Nog een paar toertjes en dan is eindelijk de tweede mouw van mijn cirkelvest klaar en hoef ik alleen nog maar een rand om mijn vest te haken. Het einde is in zicht!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week!

3 opmerkingen: