woensdag 5 februari 2014

Hartjesvervolg

Even laten sudderen...
Al enkele dagen hangt de hartjestop opgespeld op een andere quilt in de woonkamer, zodat ik er naar kan kijken en ideeën op kan doen om de top af te maken. Uiteindelijk had ik een idee, dat ik uitgevoerd heb. Kijk maar:



Maar ik ben niet helemaal tevreden....:( Ik vind de roze vierkantjes aan de bovenkant teveel de aandacht trekken. Maar wat nu? 

Ik denk, dat ik ga proberen hoe het eruit ziet als ik gewoon overal één rand roze/rode vierkantjes erom laat zitten en de andere weg haal. Ik moet toch een constructie verzinnen waardoor deze quilt zo kan blijven hangen. 
Zelf vind ik dat nu het effect van hartjes in de vorm van een hart teniet wordt gedaan.

Bewerkte foto
Ik ben niet echt handig in het bewerken van foto's, maar ik heb toch een poging gedaan om een beetje beter te kunnen zien hoe het resultaat wordt, als ik die andere blokken eraf haal.


Wat vinden jullie?

7 opmerkingen:

  1. Op de bewerkte foto ziet het er al een stuk beter uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er erg leuk uit, op je bewerkte foto!!!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem op je bewerkte foto heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien weer wat hartjes in de bovenste blokken en dan de rand weer terug zodat je het hart blijft zien! Wordt wel erg mooi! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je geen lichte achtergrondstof om het bewerkte hart erop te appliqueren ?
    Zou zo jammer zijn als je de quilt niet goed opgehangen krijgt....
    Vierkante lap, hart erop en dan nog en hartjesrand erlangs en en en en ;))
    Ik hou je wel aan het werk hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. daar bovenin is het inderdaad erg aanwezig, bewerkt is al beter! soms kun je zo lang zoeken naar een goede oplossing...succes :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi en wat apart zo
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen