woensdag 25 december 2013

Vrolijke Kerst en het strand

Kerstavond
Gisterenavond hebben we gezellig kerstavond gevierd. Lekker wat te eten en te drinken en wat cadeautjes. Ik ben goed bedeeld! Naast een literfles (!!) van één van mijn favoriete drankjes

kreeg ik ook nog twee cadeaubonnen


en een prachtige quilt die mijn moeder voor mij gemaakt heeft. Zodra de kerstquilts het veld weer moeten ruimen, krijgt deze een mooi plekje aan de muur. Dan volgt er ook een betere foto.


Eerste Kerstdag
Vandaag hadden we een lekker rustig dagje. Nadat dochterlief en ik eerst All you need is love hadden gekeken, zijn we even naar het strand gereden.


Het is zalig op de Maasvlakte 2. Er lopen wel wat mensen en honden en er zijn wat kite-surfers maar het is goed te doen. 


We lopen het strand op en ik laat Cooper even wachten eer hij los mag.


Dan gaat hij helemaal uit z'n dak! Hij vindt het zò lekker op het strand, dat hij een enorme sprint trekt en meteen weer terug komt rennen om er daarna weer meteen vandoor te gaan! Hij geniet met volle teugen van het strand en wij van hem!

Op het strand komen we ook nog "bad Santa" tegen :)


Het waait enorm, maar we vinden het wel lekker. Alleen dochterlief heeft last van de wind op de wond boven haar lip. Zij gaat alvast wat eerder terug naar de auto. Mijn krullen waaien door elkaar, haha


Zelfs op het strand probeer ik wat te oefenen met Cooper. Wonder boven wonder doet hij het goed met 'naast' en 'kom voor'.



We doen niet alleen de oefeningen van de hondenschool, maar we oefenen ook nog met de frisbees


als Cooper de frisbee niet kan pakken en 'ie op het strand terecht komt, krijgt hij 'm niet meer in z'n bek :)


Het tegenlicht is prachtig en we schieten nog aardig wat plaatjes.


Als we bijna weer bij de trap zijn, krijgt Cooper nog twee Vizsla's in het vizier. Nou, dan mag hij nog even los en kan hij nog even zalig rennen. Deze rent hij er niet uit :). Maar dan is de koek op en gaan we naar huis!

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk lekker even uitwaaien !!!
    vloor jullie ook fijne dagen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke dagen, puur genieten dus! Nu nog een fijne tweede kerstdag!
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heerlijk dag om op terug te kijken
    Liefs Joke en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen