donderdag 12 september 2013

Geen tijd, geen tijd

hoezeer het mij ook spijt... Dat zinnetje uit de film Alice in Wonderland speelt steeds door mijn hoofd. Ik wil zo veel, ik doe ook best veel, maar kom toch vaak niet toe aan quilten.
Het gevoel dat de tijd door je vingers glipt... Je kent het vast wel!


Sneeuwmannen
Eindelijk, eindelijk, na ik weet niet hoeveel jaar, zijn al mijn sneeuwmannen geborduurd! Oktober is een keertje nat geworden en weer opgedroogd, dus die ziet er wat verkreukeld uit.


Hier kan nu eindelijk een top van gemaakt worden! Misschien doe ik dat wel op mijn quiltweekje met Sis in november. 

Nog af te maken
Nu nog zorgen, dat ik mijn wekelijkse hartjes af ga krijgen, zodat daar ook een top van gemaakt kan worden. Ik heb er ondertussen een stuk of 38. Dus ik ben er bijna. Ik heb al een idee hoe ik ze aan elkaar wil gaan zetten. Ik heb stof gekocht voor als ik er sashings tussen wil zetten en anders kan de stof voor de achterkant gebruikt worden.
Daarnaast is mijn levensboomquiltje gedubbeld en gequilt. Er moet alleen nog een rand om heen. Het is niet meer zoveel werk, maar ....

Quiltdag in Helmond
Dit jaar wordt voor de vijfde keer op rij de quiltdag in Helmond door Sabine georganiseerd. De eerste keer was ik er ook bij, met mams. Daarna is het er door allerlei oorzaken niet meer van gekomen, maar dit jaar ben ik weer van de partij! Met mams èn met dochterlief! We kijken er naar uit!

3 opmerkingen:

  1. Nou ondanks dat jouw potje tijd ver leeg is heb je toch veel gedaan. Die sneeuwmannen heb ik ook nog ergens....voor ooit. Misschien wel leuk om die eens te gaan zoeken.
    Wat leuk drie generaties aan de quilt!
    Veel plezier in Helmond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt toch best wel veel gedaan. Je kan helaas tijd maar een keer gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al duurt het erg lang, het gaat toch de goeie kant op!

    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen