zaterdag 29 juni 2013

Aztec Rose

De vorige keer, dat ik over onze bee heb geschreven, vertelde ik al dat we een Kerstquilt gaan maken. Iedereen maakt een blok van 30 bij 30 cm en dan maak je voor jezelf nog twee extra blokken. Met de Kerststof van Lynette Anderson.
Al weken is er iets waardoor we niet naar de quiltwinkel kunnen. Egenlijk zouden we volgende week gaan, maar gisterenavond begon het zó te kriebelen bij dochterlief en mijzelf, dat we besloten om vandaag te gaan!

Op naar Zwijndrecht, naar Aztec Rose. We waren de eerste klanten vandaag (kan ook niet anders als je meteen met openingstijd binnen komt lopen). We hebben op ons gemak rondgekeken en uiteindelijk natuurlijk ook stof gekocht!


Dochterlief heeft prachtige, bijpassende stof gekocht om stitchery op te maken.
Ik ga log cabinblokken maken! Dus eigenlijk maar meteen begonnen met tekenen...


En dan natuurlijk binnenkort gewoon lekker gaan beginnen!!

Volgende week is de zomerfair op de Quilthoeve, dus daar gaan we zeker ook naar toe!!






7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige stofjes, zou best wel eens naar de Quilthoeve komen, is iets te ver voor mij.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig om je te zien bij de Quilthoeve!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Boehoe...ik wil ook zomerfair...
    Kom net te laat die kant op....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, ben benieuwd naar het eindresultaat !
    De Quilthoeve is voor mij ook te ver, erg jammer !
    Maar jullie veel plezier daar !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stofjes zijn het. Ben benieuwd wat je er van gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen