woensdag 20 februari 2013

Helemaal verwend!

Give away gewonnen
Mijn eerste verwennerij is, dat ik de give-away heb gewonnen bij Conny. Ik heb een prachtige charmpack gewonnen van French General, Petite Odille:
Ik weet nog niet, wat ik er van ga maken, maar ik vind het zulke mooie stofjes... Conny, bedankt!!

Cadeautje
Manlief was niet in de gelegenheid (ziek) om met Valentijn een cadeautje te kopen, dus met een enorme vertraging kwam hij gisteren met dit cadeautje aan.

Die stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Mooi hè? Ik werd er helemaal stil van.

Update hondjes
Morgen krijgen we te horen welke pup onze pup wordt, dus dat is nog even spannend. Zaterdag gaan we nog een keertje kijken en de zaterdag erna mogen we hem/haar eindelijk mee naar huis nemen.

5 opmerkingen:

  1. Whow, wat een leuke kadootjes. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeau kreeg je ook van je man. Nog even geduld en dan komt jullie pup, het zijn allemaal schatjes om te zien! Fijn dat m'n pakje al zo snel is aangekomen, veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je prijs. Wat een prachtige hanger heb je gekregen. Echt heel mooi.
    Oh spannend hoor zaterdag. Veel doen dan zijn de weken zo om.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stofjes zijn het. Mooi cadeau van je man. Spannend om uit te vinden wie jullie hondje wordt.

    BeantwoordenVerwijderen