zondag 30 december 2012

Doei 2012!! Hallo 2013

Terugkijken
Dit jaar wil ik niet echt heel erg terug kijken. Het was niet echt een geweldig jaar... met name op het gebied van mijn werk. Maar er zijn wel hoogtepunten te noemen:

1.
De zomervakantie met manlief, zoonlief en twee vrienden in Moliets, Frankrijk!


2.
Dat ik me staande heb weten te houden in de enorme orkaan op kantoor, terwijl ik nog aan het revalideren was van mijn overspannen zijn

3.
Mijn nieuwe vriendinnetje/buufie, die mij in korte tijd heel dierbaar is geworden.

4.
Zoonlief heeft zijn motorrijbewijs gehaald.

5.
Dochterlief woont weer thuis en is sterker uit de strijd gekomen!

6.
Eindelijk een loungeset in de tuin!



Vooruit blikken
Maar wat veel leuker is, is vooruit blikken naar 2013. Een heel nieuw jaar vol nieuwe kansen en mogelijkheden!

1. De reorganisatie zal starten en dan krijg ik hopelijk weer een leuke baan.

2. Als alles goed gaat, krijgen we in het voorjaar een viervoetertje!

En voor de rest hoop ik, dat dit een jaar gaat worden waarin volop genoten kan worden. En dat ik dan volgend jaar om deze tijd kan zeggen: "Jammer dat dit jaar al ten einde is. Ik heb er zò van genoten!"

Dat geldt niet voor 2012. Er zaten leuke, fijne, emotionele, dierbare en gezellige momenten tussen, maar dit was (wederom) niet mijn jaar.

Wensen
Ik wens jullie allemaal een gezellig uiteinde en een heel goed en gezond 2013! Maak er wat moois van.




4 opmerkingen:

  1. Dank je wel Yvonne, ook voor jou en je gezin alleen maar alle goeds, geluk en gezondheid gewenst voor 2013.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yvonne, de beste wensen voor 2013 !
    Niet terugkijken maar vooruit !
    Succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne jaarwisseling en ik wens dat al he dromen in 2013 uit zullen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik wens jullie ook een fijne jaarwisseling en een gezond, gezellig en creatief 2013 gewenst,
    groetjes,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen